Gå til innhold

vondt


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er 17uker på vei. har så vondt nederst i magen venstre side,stikker skikkelig. har hatt løs mage siden igår. er litt redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en del stikkinger selv. Det strekker seg jo inni magen. Er rundt denne tiden en kanskje kan merke at magen begynner å vokse smått. Jeg går på do sikkert 10 ganger til dagen hvis det er en trøst. Aldri noe forstoppelse her i gården for å si det sånn:p

Skrevet

Det var eg også plaget med når eg var like langt som deg. Kjentes ut som eg fikk en kniv stukket inn nederst i siden på magen. Skikkelig aua. Spurte jordmor og lege om dette, og de sa at så lenge det satt på sidene, så var det ligamentsmerter, som er helt vanlig.

Men føler du deg usikker, kontakt lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...