Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Det er snart 6m siden jeg fødte og jeg sprakk en god del, er ganske øm ved arret ennå, og føler jeg er mye trangere enn jeg var. Noen med samme problem? Tipps?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Har dere hatt sex enda da? Det er mest sannsynlig, bare 1. gang det er litt ubehagelig...Jeg følte meg ikke trang - men motsatt!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Ja, flere ganger, kan kasnkje ha med at jeg er litt tørr også. Hvor lang tid tar det før arret ikke er ømt lenger?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Det er litt over 7 mnd siden min fødsel, og nå føles det bra igjen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå