Gå til innhold

¨Sambo ble sendt til rikshospitalet i ambulanse nå. er redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er bare 32 år men har hatt brystsmerter i går kveld og i dag. dro på legevakta i stad og etter masse tester ble han altså sendt videre til riksen.

noen som kan trøste meg med at det sikkert ikke er noe?!?

venter på mamma nå, hun skulle komme opp til meg.

herregud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare ønske deg lykke til og håper at de finner ut hva som er galt med han *klem*

Skrevet

Oi! Han er på sykehuset og i de beste hender! Håper det ikke er noe da!

*klem*

Skrevet

Oi, så skummelt!

Håper dere raskt får svar på hva det er og at det ikke er noe alvorlig!

Krysser fingrene for mannen din!

Skrevet

Det går nok bra, han er i gode hender:-)

Sender en trøste klem:-)

Skrevet

Stemoren min ringte til legevakten pga at pappa hadde hatt smerter i brystet i en stund, å da sendte de ambulanse. Pappa trodde de kun skulle kjøre han til sjekk, men de stormet inn å la han på gulvet for å sjekke alt mulig med hjertet.... Fant ingenting :-)

Pappa hadde kikhoste viste det seg senere, ikke noe værre enn det heldigvis :-)

Smerter i brystet kan være sååååå masse!

Skrevet

*klem* Han er i de beste hender, og kommer nok hjem fix fin :)

Skrevet

*trøsteklemmer*

Rikshospitalet er vel den beste plassen å være for han nå dersom han har vondt. Det går helt sikkert bra.

*krysser det som krysses kan*

Skrevet

De vil nok helgardere seg siden de sender ham videre.Ikke sikkert det er et dårlig tegn for det.

Sender deg en klem,og håper det ikke er noe alvorlig.

Du får holde oss oppdatert da.

Skrevet

Riksen er vel ikke det tryggeste sykehuset for tiden...

Men går nok bra;)

Skrevet

Det går sikkert bra.

Kanskje han har vært stresset, slik at det er musklene rundt hjertet som strammer, vet flere som har opplevd det.

Og som de andre sier her, han er i gode hender, så det går nok bra.

Og det er bedre at de sjekker en gang for mye, enn en gang for lite, ved slike tilfeller.

Lykke til, sender en klem

Skrevet

Prøv å tenk at det er bra de sjekker han skikkelig - det trenger jo ikke være noe.

Mammaen min ble sendt til sykehus i vinter med hjertebank og følte seg skikkelig dårlig. Hun ringte 113 og ble sendt med engang. Men det var ikke noe farlig, visstnok ganske vanlig. Bare hjertet som "hengte seg opp" liksom og slo for fort - men det hadde ikke noe med infarkt å gjøre. Men det var likefør de måtte gi henne sånn sjokk for å få det i normal rytme igjen. Men det var skikkelig ekkelt der og da.

Lykke til, håper du snart hører noe fra han!!!

Skrevet

uff a meg da. du har sikkert fått deg et sjokk. så ubehaglig når noe sånt skjer. men som de andre her sier så er han på det beste sted. håper virklig at det går bra med han. og at du får vite det snarest mulig, så kan du slappe av også.

jeg anbefalle en god kopp te med masse sukker til deg. (jeg er skotsk og te funker i alle situasjoner!)

klem.

Skrevet

Sender en klem.

Tenker på deg!!!

Husk at det er prosedyren at de sendes i ambulanse. Trenger derfor ikke bety hjerteinfarkt, men at de har funnet noe som skal sjekkes bedre der.

Skrevet

Han er litt for ung til å ha hjerteinfarkt el angina. Som noen sier over her så kan brystsmerter være så mangt....og ganske uskyldig til og med:)

Lykke til!!!

Skrevet

Bare noen dager siden hørte jeg om en bekjent av min mann som var blitt sendt på sykehus pga brystsmertes ++. Viste seg at det bare var noe flimmergreie, tydeligvis ikke noe farlig siden vedkommende er tilbake i jobb allerede=)

Så prøv å ikke bli så veldig redd før du vet litt mer, som en over her sier - brystsmerter kan være så mye. Ikke nødvendigvis noe farlig.

klem=)

Skrevet

Takk for alle hilsener!

Det varmer:)

Nå er svigermor og mamma her hos meg..sitter på kjøkkenet og skravler. Forhåpentligvis så ringer han snart og sier at det ikke er noe galt!

Skrevet

Nå har han ringt...var ikke hjertet, men rett og slett en infeksjon! Så i morgen blir han overført tilbake til ahus og må bli der noen dager!

Er glad nå! Så for meg å bli enke i en alder av 26! he he..krisemaksimerer litt, jeg vet!!!

God natt alle sammen!!!

Skrevet

Så bra at det ikke var noe alvorlig da!

Vet hvordan det er å tro det verste når slike ting skjer. Helt normalt ;)

Håper samboeren din kommer seg fort til igjen.

Natti natt og sov godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...