Gå til innhold

Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen:)


gullfunn

Anbefalte innlegg

Det er så gøy at der fins en augustklubb. Et fora hvor vi alle er mer eller mindre i samme fase og kan hjelpe og få hjelp av hverandre.

 

Stor juleklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. velkommen skal du være. det er ikke så lenge siden jeg kom inn her. er snart 7 uker på vei. hva md dg???

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pawri

 

Kjekt å høre fra deg. Blir koselig å holde følge med deg i tiden som kommer:)

 

Jeg er i begynnelsen av uke seks. Har termin den 10 august.

 

 

Klem

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også veldig til å henge her inne med dere... Fikke noen herlige venninner forrige gang jeg var her,så jah, vi skal kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo igjen. åååå så bra vi har begge termin nesten helt likt. jeg tror min blir ca. 8-10 august. vi får jo vite eksakt på ultralyd, så vi får se. det blir koselig å følge hverandre hele svangerskapet. ellers da hva driver du med ellers?

jeg er sykepleierstudent, siste år på høgskolen.

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt,glimrende spørsmål ;) ca 5 uker tenker jeg...

 

Forrige mensen var forsinket pga en knapp graviditet som ikke førte fram, så den var allerede sein en ukes tid da... Og nå var den for sein igjen og jeg er gravid igjen,- allerede, ser ut til at nurket heller ville drøye an en måneds tid til... grådig rart. Men jo, hvis forrige gang skal være standard,så er jeg ca 5 uker på vei-ish :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere. Jeg vil og være med på moroa. 22 år gravid med første. Vi koseross, men er redde, spesiellt jeg. Ikke spesiellt lyst til å miste for å si det sånn.

 

hm er 5+4 så da sier man vil i uke 6?

 

oh yes. spennende. Bor i Trondheim da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....Jeg har termin 11 august....

Blir spennende å følge alle augustmammane her inne:)

Har du barn fra før???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir mitt første. er snart 22 år gammel hehe. jeg er redd nå til ¨å begynne med, vil ik miste dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Pawri og alle dere andre

 

Jeg er også livredd for å miste har mistet noen ganger før så krysser fingrene. Til daglig jobber jeg som regnskapsfører.

 

Er 29 år og er samboer. Får ikke sover så jeg har storrengjøring i huset nå midt på natten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt første og. Ikke mistet før heller.

 

Slekter noen av dere på mammaene deres? Mamma hadde vel 6 aborter, sent i svangerskapet, så ja lurer på mine sjangser for det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slenger meg inn her jeg og:D Min første graviditet dette her. Har gått på p-piller/ring/sprøyte i 9 år og det funka på første forsøk! Håper på å bli kjent med mange hyggelig folk her inne :) Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...