Gå til innhold

Naboen vår..... hehehe!


*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som ikke bor så veldig langt unna naboen har vel alle sine historier!?

 

Få Høre!

 

Naboen min (den nye) har soverom vegg i vegg med mitt og i natt hadde han da med seg besøk hjem fra byen... Det gikk ikke akkurat rolig får seg og jeg må si at når de gikk inn i 3 omgang var jeg rimelig lei kl 06.15 på morgen. Jeg var får trøtt til å stå opp å kle meg får å ut å ringe på derfor satt jeg meg bare opp å banket på veggen som en gal. så ble det helt stille....

 

I kveld ringte naboen på døra å ville si at han skulle ha fest og at det kanskje ble litt bråk.Frekk som jeg er kunne jeg ikke la vær å legge til at jeg håpet at det ikke kom til å bli så høylytt i natt som i går. Han ser på meg å svarer. Ja faen det var noen som banket i veggen i morges. Bor det bare rare folk her i huset eller? jeg svarer at ja tydelivis, noen har hvertfall sex så hele blokka hører det....

 

Da fikk han hastverk!

 

Hehehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tidig... (morsomt)

 

Opplevde noe av det samme på et hotell i London engang, New Atlantic hotell, med kanontynne vegger- kunne jo høre folk snakke mellom rommene. Og bedre ble det ikke da et ungt par i rommet ved siden av hadde skikkelig sex der inne, hørte alt de sa.

 

"OOh, yes- take me from behind" og sann.... "Thats so goooood!!!"

 

Etter at vi våknet, veninnetur- så fant vi ut vi skulle ta igjen og begynte med sammye mynt tilbake, og slenge sengen og dunke i veggen... Da ble det stille.

 

Neste morgen så vi paret på vei til frokost (i den grad hvite loff skiver og syltetøy kan kalles frokost) hun var sikkert 17-18 år og han minst 40.... De holdt rundt hverandre og når de skjønte det var vi som lå i rommet ved siden av sa de forsiktig sorry!!!

Skrevet

Hehe- høflige briter vettu! :) Vi bodde tidligere i studentleilighet hvor det var ganske dårlig lydisolert og bedre ble det ikke på sommeren når man sov m soveromsvinduene oppe. Jeg hadde lagt meg for natta og ventet på at sambo skulle komme hjem da jeg hørte noen "smell", klapping liksom. Etter hvert også rytmiske dunk og en damestemme som stønnet og bar seg. Han smekket tydeligvis baken hennes det han var god for, for det smalt jevnlig. Også endte det med et stort AAAHHH fra ham. Dette gjentok seg utover sommeren, og vi ble så "plaget" at sambo gikk og hentet langkosten og banket i taket- da ble det raskt stille. undrer meg over at folk ikke tenker mer når vinduene står oppe bare et par meter i fra hverandre (dette var d eneste paret uten barn i blokka, så de var vel ikke vant til å ta hensyn til volumet:))

Skrevet

Hehe det slår vel ikke de som vi opplevde for endel år tilbake. Vi våknet en søndag av ganske heftig stønning og pesing. Den gangen jobbet jeg samen med naboen, så tenkte at kanskje ørepropper er tingen. Men i det jeg går for å lukke vinduet, så skjønner jeg at det er ikke på andre siden av veggen, men andre siden av veien!!!!!

 

 

Skrevet

Haha... er vel ganske vanlig for oss som bor i blokk å være ufrivillig lyttere til naboer som har seg :) Men da er det jo viktig å tenke på at når vi kan høer dem, kan jo de faktisk høre oss også :) hehe...

 

I forrige blokka vi bodde i var det et rimelig aktivt par. Og når alle soveromsvinduene vendte ut mot inngangsdøra, fikk man jo lyst til å rope ut at de i det minste kunne lukke vinduet sitt under de mest høylytte aktivitetene :) Det er liksom ikke så gøy å komme hjem fra jobb og høre naboen i full action :)

Skrevet

aaah.. Det er i slike tråder jeg blir glad for at vi har kjøpt ENEBOLIG;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...