alvesol:) Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 HEr har vi virkelig kommet inni et negativ spor. Istedet for å være hyggelig mot hverandre, som vi oftest er, så rakker vi ned på hverandre istedet. Vi er 2 barns familie og har det egentlig veldig bra sammen. Poenget er at etter nr 2 kom inn i bildet har livet snudd seg drastisk. Det er mye mer slitsomt enn det jeg kunne forestille meg, selv om jeg ikke ville være foruten , men må få lov til å klage litt og.. og da er det godt å ha denne debatten. Jeg føler at jeg og sambo bare går å overlapper hverandre i hverdagen, kjøringtil bhg, jobb, henting, bringin, middager,, lite søvn i helgene, mas og stress. Selv om det finnes mange hærlige lyspunkter oppi dette også , så har jeg og sambo kommet til et spor, der jeg tror...vi er så slitne av hverdagen, at vi rakker på hverandre og glemmer kjærestetiden. Savner å dra en hel uke til syden bare meg og han...... fler som kjenner seg igjen her inne?....Tror ikke jeg gidder å skrive mer, fordi jeg regner med at det er noen her som kjenner seg igjen:)
nickoline og supermann Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 jupp og vi har kontakta FVK for hjelp............går bedre, og håper vi kommer inn på rett spor. Verdt et forsøk altså....... kos fra meg................!!!!
haater husarbeid Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Ja er samme greia her. Vi kommer nok til å bestille time på familievernkontoret for å få litt hjelp og støtte der. Det er trist når hverdagen kveler forholdet, for det er det jeg føler på her....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Jepp. Når ungene er lagt og det blir rolig i huset har man ikke overskudd til kjæresterier. Da vil man bare slappe av og være i fred. Skummelt, synes jeg.
nepomuk Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Å, jada! Har holdt på å gå fra hverandre 2 ganger dette året fordi vi kjører oss fast i et negativt spor hele tida. Men etter 5 mnd ventetid fikk vi endelig tid på familievernkontoret og ting har snudd seg. Men det krever hard jobbing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå