Katja Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har prøvd meg på piczo i kveld, men det ble alt for avansert for meg. Har lyst til å lage en helt enkel hjemmeside, med bilder av unger, hus o.l., uten for mye dill og dall. Men det må være mulig å sette passord på den da, det er et viktig kriterie. Noen som har et forslag til hvor jeg kan gjøre dette, jeg har ikke peiling på slikt.
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2007 Hjelp en stakkars grønnskolling da, damer. Ingen av dere som har laget dere hjemmeside?
Tommage♀♂ Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Av de jeg har prøvd (husker ikke de andre) er piczo den enkleste. Tror ikke du får det enklere enn det faktisk=)
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Huff, ikke si det da. Fikk ikke til noe der jeg, bortsett fra å laste opp bilder. Det må bety at jeg er et ennå større datanull enn jeg trodde, hehe Men takk for svar uansett =)
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 blogspot.com!! den er kjempeenkel, selv jeg får det til ikke får du reklame og tull heller, og kan sperre den for uvedkommende
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2007 Takker og bukker, da prøver jeg meg på det!
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2007 Mayaya: så fint at du alltid har rett. Du...siden det ikke er hemmelig lenger, så forteller jeg nyheten til alle og enhver: jeg skal bli tante og gammelnaboen din skal bli pappa, gjett om jeg gleder meg, hihi. Skal du hjem til jul, forresten?
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 hæ? hæ? hæ? Njaaa, jeg skal hjem til mamma sin bursdag, men hjemhjem igjen på julaften. Her jeg bor altså :-p
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2007 Hihihi Hjem er vel der man er vokst opp? Jeg kaller alt hjem jeg. Hjem der jeg er vokst opp, hjem der mamma bor nå og hjem der jeg bor nå, hehe Søstra mi er sammen med din gamle nabo, og tanta mi er venninna til mora di, husker du det?
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Ja, det vet jeg. Men hvilken nabo?? Retning? alder? hæhæhæ?
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2007 Vi har snakket om det før, så egentlig vet du det, hehe Han er eldre enn deg, tror jeg da. Kjører forbi dere, mot havna, men tar av opp mot høyre, før du kjører ned til havna. Hvitt hus tror jeg, en søster og en bror. Han er vel...tenke....tenke....33 år? Tror du kjente søskenbarnet hans godt.
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 GOSH!!!! J? Oh my! Knis.... Jeg har sterk ammetåke her, sjø :-p
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2007 Jepp, og jeg er sååå stolt og spent, hehe. Det er de nok selv også, tror jeg, men ikke mer enn meg selvfølgelig, tjihi.
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Når da?? Åhhh... DET har ikke mamma sagt noe om altså!!! Er det offisielt altså? Mamma kommer hit i morgen, kan JEG komme med news??
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 8. desember 2007 Det er visstnok offisielt nå ja. Tante vet det i allfall, så da er det vel det, hihi. Du må gjerne si det, men du må ikke si at du fant det ut på nett da, da tror jeg søstra mi flår meg levende. Du får si at du har hørt en liten fugl hviske det Det er ikke før i mai da, så det er jo en stund til, hihi Tante har visst det en stund, men hun er jo så opptatt av oldebarn hun nå, at hun glemmer alt annet. Forresten er hun vel i utlandet også, så da er det vel ikke så lett å spre nyheten
selfangerkjerringa Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 Katja: hvem er du? Nå er jeg innmari nysgjerrig altså....
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #20 Skrevet 8. desember 2007 Det er sant, hun og J og K er langt vekke? Hmm... Lurer på hvordan jeg kan si at jeg vet det da...... Heh..
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 8. desember 2007 ka-ping, hvem er du da? Mayaya: du får tenke ut noe lurt i løpet av natten Du får skylde på søstra hans, hu plaprer jo alltid, hoho, nei, nå var jeg stygg, hehe
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #22 Skrevet 8. desember 2007 pingen er ikke langt unna hjem hun heller Men det visste jeg ikke før jeg ble kjent med henne her! Og hun er en herlig jente! Så hvis du vet av henne, så skjønte du det vel nå.. *fnis* Og søstra.. hmm.. nei, hun kjenner jeg ikke særlig.. Men han har jo et frisørsøskenbarn da; frisøren plaprer myyye.... Aberet er at hun klipper mamma, ergo ville hun visst... *hmmm*
selfangerkjerringa Skrevet 8. desember 2007 #23 Skrevet 8. desember 2007 jeg er mayaya sitt orakel og opprinnelig fra omtrent samma plassen som henne. mytji samma greia. hehe
Katja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #24 Skrevet 8. desember 2007 Nå hang jeg ikke helt med, og nå sitter jeg og ergrer meg over at jeg ikke vet hvem ka-ping er, hehe. Er dere fra veldig samme sted, eller bare samme kommune? Men jeg kjenner jo ikke så mange på dine alder mayamay, er ei gammal kjerring jeg vettu....huff...nå kommer jeg til å ergre meg hele natten, si litt mer om hvem ka-ping er da? Pliiiiis
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #25 Skrevet 8. desember 2007 Ikke fra samme kommune, nesten. litt vann mellom, plask plask. Mer min alder enn din. tjash. det får holde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå