Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hun sovner noen ganger på kvelden når vi gir henne mat, og jeg syns det er så dumt å vekke henne for å rape. Når er det vanlig at man kan slutte med det? Det er jo sikkert for tidlig nå (hun er 4 mnd), men det er jo greit å vite sånt..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Jeg lot ho sove om hun sovna under maten da ho var 4 mnd. Men var ho våken rapa jeg ho alltid (og gjør det enda. Nå er ho snart 8 mnd)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Ok. Hun fikk ikke vondt i magen hvis hun ikke fikk rapt da? Mi jente får forresten bare mme, hvis det har noe å si for om de burde rapes eller ikke. Takk for svar:)
Susanna Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Jeg lar ham fortsatt rape nå ved 8 måneders alder.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Det hendte ho gulpa, men ho hadde aldri vondt i magen (som jeg veit om. Ho har aldri grått eller gitt uttrykk for smerte på andre måter). Min fikk både flaske (mme) og pupp, og det gikk strålende. Noen ganger rapa ho i søvne på vei inn i egen seng. Egentlig ganske festlig når jeg tenker på det. Lille gullet liger i arma til mamma og sover og så kommer det en rap helt fra lilletåa. Store lyder i liten kropp :-) Ho sov bare videre. Dersom du merker at ho får vondt i magen, er det bare å rape henne igjen. Det finner du nok fort ut ;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Sovner han ved mating enda han er 8 mnd? Det skjer ikke her, men det er sikkert mulig. Frøkna her er livredd for å gå glipp av noe ;-) Men ho raper enda her også. Bare i våken tilstand.
mamma_t_2 Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 mine unga har aldri rapa på natta, da dem har sovna av. har ik fått nokka plaga av det. men på dagen rape ho enda. ho e 6 mnd.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Gutten min er 6 1/2 mnd. Han raper skjelden lenger, prøver å gjøre det. Men kommer ikke noe...
Susanna Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Jada, han sovner han! Glemte å si at gubben også fortsatt raper så kan hende det er noe som går i arv dette der og at de aldri kommer å slutte?! ;D
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 I Sverige er det ikke vanlig å rape barna etter pupp, ifølge min svenske jordmor:-) Så sjøl om vi lærer å gjøre dette her, så er det jo ikke sikkert vi trenger å stresse sånn med det? Jeg vekket ikke min for å rape etter de første tre mnd (da tåler jo magen litt mer, kolikksmerter er lite vanlig), og nå (7 mnd) er han så aktiv på egen hånd at dette ordner seg sjøl. En liten rap her, en liten fis der, mens han åler som bortover golvet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå