Gå til innhold

huff, blir trist her jeg sitter jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vaneligvis når jeg leser på nyhetene at noen har dødd, synes jeg det er trist, men det er det.

leste at to menn har omkommet i bilulykke i kveld på sol.no. en på 60 og en på 20. nesten så jeg ikke begynte å gråte. tenk på alle de som har mistet noen i kveld.. det som gjør så ufattelig vondt..

og i en tråd lenger ned her " Æsj! Blir helt kvalm jeg! Hørt noe så idiotisk???!!" så tenke på ei jeg "kjente" for mange år siden..

lurer så på hvordan det går med folk jeg har kjent, og møtt.. er nok ikke alle som har det like bra nå.. kanskje er det noen som ikke lever lenger.. så tenker jeg på familien til ei jeg var venninne med på ungdomsskolen.. hun døde for noen år siden, og på venninnen hennes som kjørte bilen.. lurer på hvordan de har det nå..

lyst å gråte, men "tør" liksom ikke, kjennes ut som jeg kan gråte i timesvis..

ja, jeg vet.. nå høres jeg sikkert kjempeteit ut.. men,men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noe galt i å gråte en skvett hvis man føler for det. Det skjer mye trist i verden og som regel lever vi livene våre uten å tenke så mye over det, men noen ganger er det vel greit å stoppe opp og sørge en liten stund over alt det som virker trist og uforståelig. Ikke teit synes jeg.

Skrevet

Selvfølgelig er det greit! Man trenger å få ut litt følelser av og til.

(Men over til noe annet. Hvordan går det på jobben? Vi kommer hjem til helga, og da snakkes vi nok heeeelt sikkert! Kjenner du Ida som jobber på samme sted som deg? Hun har fått ny jobb, men hun har vel ikke sluttet enda? Uansett, det er ei av de aller beste vennene mine.)

Skrevet

studentmamman og ERLEND :) ??? ikke fått meg jobb enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...