Kvitrebekk Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Har ganske vondt oppunder ribbeina på høyre side. Har jo hørt at man skal være obs på smerter høyt oppe. Men dersom det hadde vært svangerskapsforgiftning så hadde det vel vist seg på enten urinprøve eller blodtrykk? Disse var bra på kontroll tidligere i uka.
klmw<3 Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Ta en sjekk du .. det er ikke OK å føle på at noe ikke er som det skal ... Du kan ringe sykehuset når som helst på døgnet .. de er på jobb hele tiden
Kvitrebekk Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 Tror i så fall jeg venter til i morgen. Har hatt det sånn noen dager nå. Er langt til sykehus i fall de ber meg komme inn, samt at det er småglatt ute. Og jeg må kjøre selv i så fall. Og sannsynligheten for at det er noe er vel ganske liten..
Janne-Renate Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Det er ikke pga av at babyen er aktiv for tiden da. Jeg har kjempe vondt under ribb bena for tiden,men det er etter spark fra den lille:) Den sparker hele natten så er skikkelig sår der nå. Kan jo være noe annet også da:) Ikke noe morsomt uansett når man bor ett stykke fra sykehus, men kontakt de uansett om du føler deg usikker på hva det er. Lykke til:)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde veldig vondt under ribbeina i en periode etter at babyen ble stor nok til å nå opp under der. Er godt mulig at det er det du kjenner. Det var akkurat når han begynte å presse på undersiden av ribbeina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå