Go`mamma`n... Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg og sambo har vært sammen i 11 år, og piffen er det så-som-så med.....Jeg elsker jo virkelig "gutten min":-) Men jeg savner det lille xtra......Forslag til litt oppfriskninger i forholdet? :-)
Kristine :-) Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Samlivskurs!!! Vi har vært gift i 7 år og dagene gikk, slitne og trøtte med to barn og fulle jobber... Så fant vi ut at vi skulle prøve et samlivkurs. (har ikke noen spesielle problemer, men alt kan jo bli bedre). På kurset fikk vi snakket masse sammen om aktuelle temaer og fikk masse tid til hverandre. Det ga oss gløden tilbake!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 tja, bare det å gjøre det i et annet rom kan jo være opphissende. ta han med på badet, kjøkkenet, stua eller noe annet. føles ofte litt mere spennende enn senga på soverommet.
Go`mamma`n... Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Syns lissom det meste er utprøvd.......
LastebilsjåførKona Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 jøss.. kan tenke meg hvordan du har det, jeg har bare vært sammen med min i 2 år, likevel, føler jeg slik som du.. hva med en tur til spa-anlegg, få en behandling sammen, bli borte i helgen? trengs ikke å være langt fra hvor dere bor, men det blir fint.. høres at romantisk minicruise med dfds er kjempeålreit, det.. koster noe, men kanskje det kunne gi dere pang start i forholdet??? det hadde vært deilig. hehe
Go`mamma`n... Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2007 JA! Kunne tenke meg å være skikkelig forelska igjen.det er jo en sååååådeilig følelse.....
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Start forspillet på sms når du/han/dere er på jobb f.eks! Vi gjør det av og til og da går jeg med sommerfugler i magen hele dagen! tørr du så send gjerne noen småfrekke mms også
SinSin Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Jeg og min samboer hadde det på samme måte, inntil jeg kom over en liten oppfinnelse som jeg ikke kan fatte at jeg ikke har tenkt på selv. Vi fant nemlig noen snerte sexterninger som vi bestemte oss for å prøve. En kveld med god mat, litt rødvin satte vi oss ned og begynte å spille det spillet. Du kaster terningene og på terningene står det hva han skal gjøre med deg, annenhver gang selvsagt. Utrolig enkelt men fy fader det har slått an her i huset. etter dette er det bare å bruke fantasien. Lag hver deres lapper med ting dere kunne tenkt dere at den andre skal gjøre med deg, legg det i en boks og bytt på å trekke. Veldig morsomt! Tror det lille ekstra faktisk kommer med litt oppfinnsomhet, gode middager, leker, spill, stearinlys og litt vin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå