Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Tåler jo INGENTNG for tida... I dag skulle jeg og mannen se Poltergeist på dvd. Etter få min inn i filmen kom jeg plutselig på at jeg hadde hørt at hun lille jenta som spiller i filmen (Heather O`rourke) døde da hun var bare 12 år i virkeligheten.. Det er vel nærmere 20 når siden nå da, er jo en gammel film. Klarte ikke å la være å tenke på det, begynte å grine for fullt da jeg så den lille søte jenta i filmen.. uff. Endte med at mannen måtte se den alene.. Tar meg nær av alt mulig, ting jeg ser på tv, ting folk sier/ikke sier osv... Var ikke slik i forrige svangerskap!
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Huff ja...Det der med hormoner er ikke noe særlig!!Jeh hadde det en periode jeg også...Var så innmari sentimental,begynte lett å gråte å ble fort lei meg.Heldigvis ble jeg ikke sinna å tempramentsfull!!!Da hadde jeg gidd opp altså.Men nå er det stabilisert seg å føler meg "normal"!!!Er 16 uker idag... P.s: Hu lille jenta i filmen døde av akutt tarmskyll og blodforgiftning!!!Så har vi oppklart den døds årsaken )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå