FrøkenSprøken Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Var på butikkern og skulle kjøpe middag, da jeg så at det har kommet en ny ting som heter DigiBok. Altså en "engangs" I-pod med en lydbok på. (En i-pod for hver lydbok altså) Og så ser jeg at en av lydbøkene er Heksene av Roal Dahl, som jeg har i pensum til eksamen i norsk barnelitteratur nå på onsdag. Så da ble det en bok mindre å lese! Har fått lagt sammen klær, ryddet, vasket opp, lagd middag OG lekt med mini MENS jeg har "lest" til eksamen! Så nå skal jeg ta opp strikketøyet og ta en kjapp en mens jeg strikker;) Klemmer fra Tårnfrid!
Regnbuemor til 2 Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 hi, hi, hi... Ta deg en kopp te i samme slenge davel. (bare best når den tepose lappen henger ut av munn asså..)
FrøkenSprøken Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 Hehehe... Skal gjøre det;) Men dette er jo et genialt tips til foreldre med barn som bruker kang tid på å sovne, og som ikke sovner selv. Ta med deg en lydbok på øret når du skal legge ned barnet, så får du "gjort" noe mens du ligger der. Og så blir det ikke like kjedelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå