Gå til innhold

Smålig irritert...

♡Anniken&Andreas gullet♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har kjøpt seg proteinpulver, CLA og masse annet kosttilskudd dritt, for nesten 2000,-

Ojojoj så glad jeg ble, han har funnet ut at han skal slanke seg....

Okey, det. Men ikke okey å kjøpe kosttillskudd for nærmere 2000,- og i hvertfall ikke nå rett før jul...

*argh*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj da... Det kunne man fått mye godt for... Men - hvis han skal slanke seg, så trenger du iallefall ikke kjøpe inn julemat til han :)

Skrevet

idiotisk..........D U S T----- men så mener han sikkert at sminkepungen din koster for mye også... ha ha. og sånn kan man holde på! Sørg for at han fullfører kuren ihvertfall............

Skrevet

Hmmm, ja det var det da. Han har kjøpt seg et stoooooooort spann på 3 kg, med sånn pulver med sjokoladesmak. Sikkert nærmere 8 liter pulver! Smaker dritt, gjør det sikkert også....

Om han ikke bruker opp alt, skal jeg så presse det i han!

Skrevet

Tramp det ned i halsen hans..........., men hvorfor pulver lurer jeg på. Masse proteinrik mat er vel bra for dere alle tre............fire

Skrevet

Enkelt og greit, han er mann... Han har bestemt seg for å han med protein-shake på jobben, som lunsj. Og da han har bestemt seg for noe, så er det bestemt. Bombasta!

Vi er tre;)

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

å herre takk for at noen minner meg på at det er deilig og være alene ;)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...