♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Samboeren min har kjøpt seg proteinpulver, CLA og masse annet kosttilskudd dritt, for nesten 2000,- Ojojoj så glad jeg ble, han har funnet ut at han skal slanke seg.... Okey, det. Men ikke okey å kjøpe kosttillskudd for nærmere 2000,- og i hvertfall ikke nå rett før jul... *argh*
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Usj da... Det kunne man fått mye godt for... Men - hvis han skal slanke seg, så trenger du iallefall ikke kjøpe inn julemat til han
nickoline og supermann Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 idiotisk..........D U S T----- men så mener han sikkert at sminkepungen din koster for mye også... ha ha. og sånn kan man holde på! Sørg for at han fullfører kuren ihvertfall............
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Hmmm, ja det var det da. Han har kjøpt seg et stoooooooort spann på 3 kg, med sånn pulver med sjokoladesmak. Sikkert nærmere 8 liter pulver! Smaker dritt, gjør det sikkert også.... Om han ikke bruker opp alt, skal jeg så presse det i han!
nickoline og supermann Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Tramp det ned i halsen hans..........., men hvorfor pulver lurer jeg på. Masse proteinrik mat er vel bra for dere alle tre............fire
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2007 Enkelt og greit, han er mann... Han har bestemt seg for å han med protein-shake på jobben, som lunsj. Og da han har bestemt seg for noe, så er det bestemt. Bombasta! Vi er tre;)
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 å herre takk for at noen minner meg på at det er deilig og være alene ;)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå