tina_mor Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hei på dere. Skal tegne/male på noen hvite body'er til snuppa. Noen som har en anbefaling på hva slags merke/tusjer/malingspenner jeg kan bruke?? Får bestilt noen ferdige, men er litt i det kreative hjørnet nå he he takk for alle svar ps. tenkte kanskje og bestille fra panduro hobby - men vet ikke helt hva jeg skal bestille..................
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Gå inn på www.pandurohobby.no det er tekstiltusjer, eller touch textil du skal bruke. http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet (tusjer) http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet
Tia med 2 ♀ Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 jeg pleide å bruke palett stoffmaling, og sålenge du husker å styke det før vask sitter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå