Mamsen og lillegutt Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Når de små ligger med pysj uten bein? Har dere sokker på,eller ligger de barbeint?
FrøkenKnallkul Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Har sokker på og putter pysjen oppi sokkene Så kryper ikke pysjen opp på leggen.
Venter og venter... Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Har sokker på, men de sitter aldri på om morgenen når poden våkner. Han sparker villt med beina om natta... =)
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 Vi og har sokker på til mini,men kom til å tenke på at jeg ikke liker å sove med sokker selv... Så kanskje det var ubehagelig for knøttet også. Men er sikkert ikke det. Bare jeg som tenker litt mye så seint på kvelden:)
tina_mor Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Snuppa her ligger uten sokker.... hun er supervarm på labbene;)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Jeg pleier å bruke pysjer med føtter, men i kveld har snuppa uten og hun er fortsatt god og varm på føttene sine. Har ikke sokker på Tester ut dette for å se om hun kanskje sover bedre i natt med føttene bare :-)
selma07 og engel Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Uten, har hørt at det er viktig for foten at den får være bar også!
Elle melle deg fortelle Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Uten her og... Har nesten alltid gjort det hun og er veldig varm på labbene alikevel. Utrolig varmblodig.
Mammapudding Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Uten, bruker kun sokker hvis det er veldig kaldt på soverommet..
Anele&Solstråla Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Syns ikke pysj uten føtter er så ideelt..iallefall ikke enda..vesla er 6uker. Men nå har jeg brått 3 uten føtter i den str hun nå bruker, så blir vel å bruke de og ha sokker på!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Jeg brukte noen uten føtter i sommer, men nå har jeg måttet legge bort alle pysjer uten bein for hun sparker av seg sokkene og blir helt isende kald på beina. Hun er veldig kald av seg og spesielt hendene og føttene blir nesten som istapper om natten.
Sunshine2222 Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Her er det ikke sokker i det hele tatt :-) Hun er også varm på labbene. Men jeg har ullunderlag, så jeg er ikke så bekymret for at hun skal bli kald.
Alba44 Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Varierer. Som oftest med og noen ganger uten. Kommer an på tempen.
MathildeC Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Pappa putter paa naar han steller for natten.. jeg putter de ikke paa naar jeg steller. Saa her er det opp og ned, men som regel er naa sokkene av om morgenen uansett.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Ligger barneint. Men han ligger i sovepose, så er ikke naken på beina for det.
Mammaaaaaa Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Ligger barbeint. Han blir så klam på beina ellers. Er det veldig kaldt på soverommet bruker han sokker.
Krokka og prinsessa Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 sokker utenpå pysjbena. deretter ullester. hun er så kald på føttene!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #21 Skrevet 9. desember 2007 har på sokker ikke om sommeren da. da har vi barbeint
Bellen^2 Skrevet 9. desember 2007 #22 Skrevet 9. desember 2007 Da han ikke lå i sovepose brukte vi sokker for han endte alltid opp utenfor dyna. Nå som vi bruker soverpose bruker vi ikke sokker.
mine to små. Skrevet 10. desember 2007 #23 Skrevet 10. desember 2007 vi har på sokker, å pysjen oppi sokkene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå