Gå til innhold

Hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de små ligger med pysj uten bein?

Har dere sokker på,eller ligger de barbeint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med sokker :o)

Skrevet

Har sokker på og putter pysjen oppi sokkene :) Så kryper ikke pysjen opp på leggen.

Skrevet

Har sokker på, men de sitter aldri på om morgenen når poden våkner. Han sparker villt med beina om natta... =)

Skrevet

Vi og har sokker på til mini,men kom til å tenke på at jeg ikke liker å sove med sokker selv... Så kanskje det var ubehagelig for knøttet også.

Men er sikkert ikke det. Bare jeg som tenker litt mye så seint på kvelden:)

Skrevet

Snuppa her ligger uten sokker....

hun er supervarm på labbene;);)

Skrevet

Jeg pleier å bruke pysjer med føtter, men i kveld har snuppa uten og hun er fortsatt god og varm på føttene sine.

Har ikke sokker på

Tester ut dette for å se om hun kanskje sover bedre i natt med føttene bare :-)

Skrevet

Uten, har hørt at det er viktig for foten at den får være bar også!

Skrevet

Uten her og... Har nesten alltid gjort det hun og er veldig varm på labbene alikevel. Utrolig varmblodig.

Skrevet

Uten, bruker kun sokker hvis det er veldig kaldt på soverommet..

Skrevet

Syns ikke pysj uten føtter er så ideelt..iallefall ikke enda..vesla er 6uker. Men nå har jeg brått 3 uten føtter i den str hun nå bruker, så blir vel å bruke de og ha sokker på!

Skrevet

Jeg brukte noen uten føtter i sommer, men nå har jeg måttet legge bort alle pysjer uten bein for hun sparker av seg sokkene og blir helt isende kald på beina. Hun er veldig kald av seg og spesielt hendene og føttene blir nesten som istapper om natten.

Skrevet

Her er det ikke sokker i det hele tatt :-) Hun er også varm på labbene. Men jeg har ullunderlag, så jeg er ikke så bekymret for at hun skal bli kald.

Skrevet

Varierer.

Som oftest med og noen ganger uten.

Kommer an på tempen.

Skrevet

Pappa putter paa naar han steller for natten.. jeg putter de ikke paa naar jeg steller. Saa her er det opp og ned, men som regel er naa sokkene av om morgenen uansett.

Skrevet

Ligger barneint. Men han ligger i sovepose, så er ikke naken på beina for det.

Skrevet

Ligger barbeint. Han blir så klam på beina ellers. Er det veldig kaldt på soverommet bruker han sokker.

Skrevet

sokker utenpå pysjbena. deretter ullester. hun er så kald på føttene!

Skrevet

Da han ikke lå i sovepose brukte vi sokker for han endte alltid opp utenfor dyna. Nå som vi bruker soverpose bruker vi ikke sokker.

Skrevet

vi har på sokker, å pysjen oppi sokkene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...