Gå til innhold

Hva gjør man før GU...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Friserer man buska...eller hva??

Har ikkje akkurat lyst til at det skal se ut som om jeg har "pynta" meg...(vet godt at legen er profosjonell, og ikkje bryr seg..skal hvertfall ikkje gjøre det.men...)

Skal til legen den 14, og akkurat nå holder jeg på å gro igjen...usj...

Dilemma synes jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg stusser gjerne litt der nede...liker ikke at det er helt overgrodd :)

Skrevet

Litt stussing er jo greit og bikinikanten....

Skrevet

Steller meg nedentil slik jeg alltid gjør, helt naturlig for meg... hva vet legen om det er slik du alltid ser ut eller om det er for anledningen? Hehe :)

Skrevet

Sant så sant...:-)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg foretrekker å frisere litt, men ikke ta helt av. En gang var jeg totalt nybarbert, helt glatt. Føltes ikke bra, følte at han trodde at jeg hadde "pyntet" meg for han.

Men å stusse lengden, fixe bikinilinja + fjerne evt litt under/bak - jo, det må til. Og så dusjer jeg selvfølgelig like før og har på bomullsundertøy, da føler jeg meg fresh, naturlig og fin.

Skrevet

Om jeg skal på GU eller ikke så er jeg "frisert" der nede, morsomt ord... hehe :)

Tar alt håret på lårene, ikke mye det altså, og nesten alt på selve stasen. Er kun igjen en stripe midt på. Eller nå klarer jeg det ikke selv, så sambo hjelper. Bruker vanlig god gammel dags barber-maskin, ikke høvel eller krem.... Epilatoren jeg bruker på bena har jeg ikke tørd å nærme meg med....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...