Gå til innhold

Andre i uke 30 som har gått opp over 20 kilo?


TobiasFeb08+JulieOkt12

Anbefalte innlegg

I uke 30 nå, og opp 22 kilo. Gikk opp 7 kilo på ei uke! Måtte på sykehuset til kontroll, fordi de mistenkte svangerskapsforgiftning grunnet sinnsyk vektøkning, men lillegutt i magen har det heldigvis helt fint. Bittelitt over snittet stor, og lagt seg med hodet ned.

 

Er slank i utgangspunktet, har spist sunt, trent bra, og vært i fin form hele svangerskapet. Har lagt på mer enn normalen hele veien, men nå synes jeg det begynner å bli ekstremt. Ikke så veldig stor mage, men fått masse rompe og lår, og endel vann. Hadde jeg lagt på sofaen og spist sjokolade hele veien, hadde jeg skjønt det, men har jo ikke det... Har faktisk trent 5-6 ganger i uken.

 

Legen og jordmødrene på sykehuset hadde ingen forklaring på hvorfor jeg skulle gå opp så mye, annet enn at jeg er høy, og ikke hadde vedig mye fett i utgangspunktet. Andre som har det sånn, eller er det bare meg som har en snål kropp???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Åse M.!

 

Dette hørtes mye ut ja, men ingen graviditet er lik. Jeg håper bare du ikke legger på deg så mye mer for det blir jo tungt og du skal jo gå i ca. 10 uker til. Selv har jeg lagt på meg bare 7 kg og jeg er 9 dager før deg. Har fått litt vann i kroppen de siste dagene.

 

Sees på julegrøt den 19.

 

Hilsen Ø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner frustrasjonen din... Jeg føler også at jeg bare går opp og opp i vekt. Er nå i uke 32 og har lagt på meg 15 kg. Nå har ikke jeg vært særlig aktiv i motsetning til deg, da jeg har vært plaget med bekkenet siden uke 10, men det virker som om kiloene kommer samme søren hva man spiser...

Dette tærer på humøret mitt ihvertfall, kjenner at jeg er mye irritert og lei meg.. Grusomt å ikke klare noen ting lenger nesten pga bekken, mage og stor kropp. Ingen klær passer nesten, synes rett og slett det skal bli greit å få tilbake kroppen igjen. Dette er barn nr 2, så jeg vet jo at jeg ikke får den kroppen jeg hadde før graviditeten, men fy søren jeg håper jeg klarer å motivere meg til å prøve mitt beste ihvertfall..

Må jo sies at jeg spiser mye iforhold til vanlig, da jeg har gått hjemme sykemeldt siden uke 10.. Har nok blitt noen kilo ekstra pga det.

Føler nesten at jeg kjedespiser, at jeg har en slags spisemani, helt grusomt å ikke klare å styre seg.

 

Lykke til ihvertfall!

 

Huff, dette ble langt og en liten utblåsning fra min side.... ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 31 og har bare gått opp 4 kg til nå. har spist alt jeg har hatt lyst på, og sluttet å trene, men likevel går jeg ikke opp. alt vel med baby, men jeg blir nesten misunnelig når jeg ser de store gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...