Gå til innhold

Råd om tørrhoste?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på apoteket i dag for å kjøpe hostesaft,men det kunne jeg ikke bruke som gravid sa de, så da gikk jeg hjem med posen full av halspastiller i steden. Men pastiller har jeg suget og tygget som besatt i 1 uke alt og aner ikke hvor mange toddyer jeg har drukket......

Hoster (tørrhoste) mest om natten og jeg kan ligge våken i 3-4 timer pga hoste og spark fra tvillinggutta. Utrolig ubehagelig. Gjør vondt i maven for hvert host og mellom bena......Er det virkelig ikke noe annet som dere kan tipse meg om å prøve????

Håper på tips!

 

klem klem

 

PS! er i uke 33+3 med 2 gutter ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv kaldt vann med sitron oppi.

Har det med meg på senga hver kveld her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...