mamma :-) Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Var på apoteket i dag for å kjøpe hostesaft,men det kunne jeg ikke bruke som gravid sa de, så da gikk jeg hjem med posen full av halspastiller i steden. Men pastiller har jeg suget og tygget som besatt i 1 uke alt og aner ikke hvor mange toddyer jeg har drukket...... Hoster (tørrhoste) mest om natten og jeg kan ligge våken i 3-4 timer pga hoste og spark fra tvillinggutta. Utrolig ubehagelig. Gjør vondt i maven for hvert host og mellom bena......Er det virkelig ikke noe annet som dere kan tipse meg om å prøve???? Håper på tips! klem klem PS! er i uke 33+3 med 2 gutter ;D
Janne-Renate Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Prøv kaldt vann med sitron oppi. Har det med meg på senga hver kveld her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå