Gå til innhold

åhh, hormoner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har kranglet i perioder og ingenting har føltes fint innimellom... Har vært så sint på han og skuffet... Men nå er han bortreist og jeg husker ingenting negativt, vil bare ha han tilbake............ Savner han og gråter til en teit serie på tv. Han er så snill og god.. Og vi har et så godt solid vennskap... men jegvetat når han kommer tilbake vil jeg igjen se det negative... NÅR skal jeg lære??? Vil sette pris på øyeblikkene. Savner våres gode samtaler over noen flasker vin.. Det blir godt igjen!! Men nå er vi selvsagt tre.. Blir jeg hønemor? Blir jeg enda mer stresset enn jeg er nå? Blir alt forsterket og spesiellt alt negativt..

Var i selskap i dag og alle snakket om kreft og sykdom.. Ble nedbrutt.. Vil kose meg i jula. Hadde ikke min beste venn der heller. Han har en måte å være på som bare gjør en i så godt humør. han gjør MEG glad. Jeg er sjeldent positiv over noe..

Nei dette er noe herk. Men jeg tror vel jeg er på vei til å bli sterkere. det er vel noe sånt hele denne prosessen går ut på.

Savner han.................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...