Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 de som tror de er bedre enn andre... de som er overfladiske... de som bare snakker om seg og sitt... og de som ikke holder avtaler.. ja og mye mer egentlig, he he!!
Pixie Power Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 De som: Snakker dritt om andre Er falske Legger seg etter gifte menn Er "Jeg er ikke frekk, bare ærlig! Og må være arrogant og ha attitude for å bevise noe"-typer Spiller på samvittigheten
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 - åååå jeg er SÅ deilig og jeg vet det så inderlig godt selv, ingen andre er sååå fine som meg asså... - my boobs my boobs my boobs are OK! - Jenter som har noe man selv vil ha (stemmer ofte) - xen til kjæresten - Bedrevitere - De som kjæresten din har vært utro med (hvis han har det) - Dama som typen snudde seg etter på gata (?) - Dama som alltid ser bra ut, selv om det er 2 sek siden hun fødte eller 3 sek siden hun sto opp...
Loglady Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 Neida, sug lutefisk, nå er du bare damete beskjeden (noen vil sikkert påstå at det kler deg). Jeg lurer på om jeg er i ferd med å bli kvinnehater, og det skyldes ikke deg.
OsloMor Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Må ærlig innrømme at jeg synes damer som bevisst legger seg etter menn med kjæreste/kon/samboer er laveste av det laveste. Ikke fordi det er deres ansvar å holde mannen trofast, det bare lyser mangel på selvrespekt og det fordrar ikke jeg. Orker heller ikke snusfornuftige småjenter som ikke tar spøk, ironi, kort sagt ikke eier humor.
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 enig med masse her.. men så har vi den damen som jeg syns er så patetisk, hun er totalt avhengig av sin mann,har ikke egene meninger når de er sammen og legger seg flat og enig i alt mannen sier og må alltid høre med han om det er noe..klarer ikke leve et sekund uten sin mann!!! åhh sånnt er så irriterende.. hehe
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Pene damer,, aaaah som jeg hater alle pene damer hahaha Nei usj, jeg personlig er ikke så glad i jenter som lager valpetryne og tar bilde av seg selv, da kommer fordommene poppene opp i hodet mitt med en gang gitt..
ZamZam Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Damer som alltid antar at deres måte å gjøre ting på er best. Damer uten dybde, gjerne flotte damer uten hjerne. Damer som alltid gjør alt så perfekt, du bare vet de sprekker når de kommer hjem. Damer som legger seg etter opptatte menn fordi de er jo penere enn de nåværenede damene og de skal jo også bevise at de har draget. Damer i "mannfolk" yrker ( politi, militære, tollere, sikkerhetsvakter osv), ikke alle, bare de som skal bevise at de kan bedre enn alle gutta uansett. Jeg missliker de spesielt når de har valgt meg som offer for flisespikkeriet for å bevise for gutta at de er best... Damer som ikke innrømmer at de har feil noen gang og som mener at de kan lære deg alt om barneoppdragelse fordi de har faktisk et barn, uansett hva du sier er det de som er perfekte og du burde se opp til dem.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 "Kjærringer"- de som BARE er opptatt av gardiner, ukeblader, slanking og som snakker med sin dårlige samvittighet hele tiden. Som er ultra emosjonelle og synes det er ok å buse sin pms ut over alt og alle. Som konstant klager over gubben. Som når de skal slå seg skikkelig løs velger julebord eller Grete Waitz løpet som arena for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå