Gå til innhold

Chapter 2: Damer damer ikke kan fordra.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de som tror de er bedre enn andre... de som er overfladiske... de som bare snakker om seg og sitt... og de som ikke holder avtaler.. ja og mye mer egentlig, he he!!

Skrevet

De som:

Snakker dritt om andre

Er falske

Legger seg etter gifte menn

Er "Jeg er ikke frekk, bare ærlig! Og må være arrogant og ha attitude for å bevise noe"-typer

Spiller på samvittigheten

Skrevet

- åååå jeg er SÅ deilig og jeg vet det så inderlig godt selv, ingen andre er sååå fine som meg asså...

- my boobs my boobs my boobs are OK!

- Jenter som har noe man selv vil ha (stemmer ofte)

- xen til kjæresten

- Bedrevitere

- De som kjæresten din har vært utro med (hvis han har det)

- Dama som typen snudde seg etter på gata (?)

- Dama som alltid ser bra ut, selv om det er 2 sek siden hun fødte eller 3 sek siden hun sto opp...

Skrevet

Neida, sug lutefisk, nå er du bare damete beskjeden (noen vil sikkert påstå at det kler deg).

Jeg lurer på om jeg er i ferd med å bli kvinnehater, og det skyldes ikke deg.

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg synes damer som bevisst legger seg etter menn med kjæreste/kon/samboer er laveste av det laveste.

Ikke fordi det er deres ansvar å holde mannen trofast, det bare lyser mangel på selvrespekt og det fordrar ikke jeg.

Orker heller ikke snusfornuftige småjenter som ikke tar spøk, ironi, kort sagt ikke eier humor.

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

enig med masse her.. men så har vi den damen som jeg syns er så patetisk, hun er totalt avhengig av sin mann,har ikke egene meninger når de er sammen og legger seg flat og enig i alt mannen sier og må alltid høre med han om det er noe..klarer ikke leve et sekund uten sin mann!!! åhh sånnt er så irriterende.. hehe

Skrevet

Pene damer,, aaaah som jeg hater alle pene damer hahaha ;)

Nei usj, jeg personlig er ikke så glad i jenter som lager valpetryne og tar bilde av seg selv, da kommer fordommene poppene opp i hodet mitt med en gang gitt..

Skrevet

Damer som alltid antar at deres måte å gjøre ting på er best.

Damer uten dybde, gjerne flotte damer uten hjerne.

Damer som alltid gjør alt så perfekt, du bare vet de sprekker når de kommer hjem.

Damer som legger seg etter opptatte menn fordi de er jo penere enn de nåværenede damene og de skal jo også bevise at de har draget.

Damer i "mannfolk" yrker ( politi, militære, tollere, sikkerhetsvakter osv), ikke alle, bare de som skal bevise at de kan bedre enn alle gutta uansett. Jeg missliker de spesielt når de har valgt meg som offer for flisespikkeriet for å bevise for gutta at de er best...

Damer som ikke innrømmer at de har feil noen gang og som mener at de kan lære deg alt om barneoppdragelse fordi de har faktisk et barn, uansett hva du sier er det de som er perfekte og du burde se opp til dem.

Skrevet

"Kjærringer"- de som BARE er opptatt av gardiner, ukeblader, slanking og som snakker med sin dårlige samvittighet hele tiden. Som er ultra emosjonelle og synes det er ok å buse sin pms ut over alt og alle. Som konstant klager over gubben. Som når de skal slå seg skikkelig løs velger julebord eller Grete Waitz løpet som arena for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...