Mirakeljenta08 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 har en liten lymfeknute på halsen på det beinet, må kjenne litt hard får kjenne det e rnoe der, men er livredd dete rkreft,,,, har sjekka den oss lege men han sier den er normal inntil 1 cm... men e rfortsatt livredd for kreft.... siden jeg syns den aldri gir dag syns ikek den blir større da... er litt tungpusten men tror det helelr e rkondisen siden jeg går hjemme.'har tatt mye blodprøver å de er fine. kan jeg slappe av, noensom vet noe om dettte. helle kan jeg ha kreft
roxanne Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Når legen har sjekket det og blodprøver er fine, så kan du ta det med ro. Det at kondisen er dårlig kan jo ha mange grunner. Symptomer på lymfekreft kan være i tillegg til hovne lymfekjertler: Hoste/ pustevansker (hvis lymfeknutene i lungene er angrepet), feber, kløe over hele kroppen, svetting/nattesvette, vekttap. En venn av meg fikk lymfekreft og det gav seg fort utslag på blodprøvene hans, han fikk behandling og er frisk nå (det er 15 år siden).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå