Frk Vims Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Snakker med ei mor til jenter på 6 og 12 år i går, som fortalte at hun barberte armene til begge to (lange lyse hår). Hmm, er ikke dette på kanten av å dra forfengeligheten for langt, spesielt den yngste? (Blir annerledes med hun på 12 men.) Kanskje er det jeg som er smårar, men jeg lurer nå på nødvendigheten av dette...
Mrs. Bouquet Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Det var å dra det litt vel langt ja.
imsdal med julesmak Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Hæ? Stakkars de når de blir eldre og alle hårene som vokser ut er mørke stive buster og må barberes bort med en gang, eller begynne med laser eller noe.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Flotte greier. Da slipper de å bli mobbet på skolen.
BettyBoob Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 eehh... ja ja, hvis hun vil gi dem sorte, strie hår på armene innen kort tid så får hun gjøre det....dummeste jeg har hørt! Ei venninne av meg drev med det - hun angrer bittert!!!
Frk Vims Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 Tja, er vel i forhold til at noen kan kommentere det. Men, er vel vanlig med hår på armene...
xxxo Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 idiotisk! synes barbering på armene er tullete uansett om man er voksen jeg. alle har jo hår på armene. og å drive å "fikse" på barn er helt feil spør du meg. er noe nnet når 12 åringen kommer og spør om råd hvis hun har fått hår UNDER armene eller vil prøve mascara.. men 6 åringer skal ikke tenke på sånt enda!
Frk Vims Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2007 Takker for svar. Det var godt å se at dere var enige med meg her!
Mrs. Bouquet Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Ikke at jeg støtter barbering av armer på barn, men hårene blir ikke mørke og strie. Gjorde det selv i mange år, og har ikke gjort det på 1 år nå, hårene er akkurat som før. I starten stod de mer opp, men dette gikk seg fort til igjen, var bare å holde ut en stund, og fargen er fremdels lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå