Gå til innhold

Hvordan har det seg


Anbefalte innlegg

Skrevet

at pjatt om unger med ørten fedre ligger øverst på sida, mens viktige saker, som den om naboens julelys, praktisk talt blir ignorert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de med unger med flere fedre bor på bygda, de ser ikke huset til naboen og slipper dermed de fine lysa.

Skrevet

Men det er jo på bygda de har lys!

 

På den andre siden er det kanskje langt mellom mennene??

Skrevet

Lys finner du overalt, men på skikkelig bondeland er det jo så langt mellom husene at man ikke ser naboen.

Skrevet

Jeg trodde det var slik at de med barn med forskjellige fedre bodde i byen, mens de på landet fikk krangle om julelysene.

 

Nå har jeg bodd både på landet og på byen, og min erfaring er at siden husene er så langt i fra herandre, kan man ta skikkelig av med julelysene. I byen ville utragerende lysbruk bare føre til naboklager.

 

Samme som at kompliserte parforhold på bygda skaper mye mere drama enn man er interessert i. I byen derimot, kjenner man ikke naboen, så det har ikke noe å si om man ligger med dem eller ikke.

Skrevet

Til Hockeymam og Voyeur

 

Hvis dere noen gang skal beskrive dere selv,så må dere ta med at dere har HUMOR...skikkelig bra HUMOR ;-)Innleggene var skikkelig morsomme å lese,vet ikke om de var ment sånn,men jeg fikk meg

en god latter.Å det trengte jeg vel ,siden jeg sitter oppe midt på natten når alle de andre bare er gått å lagt seg ;-)

 

Skulle hatt flere innlegg som disse

 

TAKK

 

hilsen

Skrevet

Ok da, kan være enig i at jeg ikke har sett leiligheter og hus overpyntet med lys nedi Oslo sentrum. Men noen byer er jo store, og jeg er sikker på at man finner hus pyntet med masse lys innenfor Oslos grenser. Tettbebygde strøk har ofte minst ett hus av dette slaget.

 

Angående de med flere fedre, de finner man sikkert også både i byen og på landet. Har også bodd i byen og på landet. På landet har "alle" ligget med "alle" fordi det er mindre folk der. Så sjansen for flere fedre er like stor i byen som på landet.

 

Så til det jeg ville frem til. De på landet ser ikke naboen og kan derfor ikke irritere seg over naboens lys som lyser inn stuevinduet, men de har likefullt barn med flere fedre. Det kan de irritere seg over :)

Skrevet

Hehe takk Zethaline.

 

Bra noen her inne skjønner ironi <3

Skrevet

Er jo ikke overalt på landet man har elektrisitet, så da er vel det største problemet at utelysene blåser ut. Og når det gjelder dette med flere fedre så holder man det jo gjerne innen familien, at man får alle barna sine med en flokk brødre f.eks, eller far og sønn, da klarer man jo i det minste å begrense problematikk som "hvor skal vi være på julaften" osv.

 

Skrevet

Jeg visste ikke at det gikk an å ha flere fedre jeg...

Skrevet

Ikke jeg heller, før jeg registrerte meg på BIM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...