Go`mamma`n... Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg hadde nemlig bestemt meg for at jeg skulle gjøre så mye i kveld, siden jeg er hjemme alene......Men- hva har jeg gjort.NADA!Sitti her foran tv'n og pc'n,.....*skjerpe meg*
*mammatil3* Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Sender deg ett spark.Kunne virkelig trengt ett sjøl.Skal ha familien på besøk i morgen da jeg runder de 30.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 huff jeg og.. hvis du sparker meg skal jeg sparke deg.. hihiih deilig å slappe av litt og ..og spise nam selvsagt.. nam nam...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Sparker dere begge hardt og godt i ræva!=D hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 spark til deg og spark til meg. jeg sitter nemlig egentlig og regner matte. men har i løpet av 3 timer regnet 1 stykke og dibba langt mer...
Go`mamma`n... Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 Nå har jeg hverfall rydda kjøkkenet, og gjort klare flaskene til snuppa.....Så nå skal jeg mann emeg opp til å hente tøyet i maskina:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå