Gå til innhold

sexavsløringer...


bjørnen*i*det*blå*huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags litt "spesielle" ting har vi gjort når det kommer til sex?

 

Kan begynne jeg med å fortelle at jeg hadde sex med en lærer da jeg gikk på videregående... Pirrende ulovlig da, men fremdeles noe jeg ser tilbake på med et smil :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle du nok likt å vite:-D Hmmmmmm

Skrevet

Sex i et basseng på et hotell midt på natta *knegg*

Skrevet

sex i et solarium i et solstudio... :P ellers går jeg og sambo aldri av veien for å snike oss unna og ha sex på badet/ i kjelleren osv på fest.. :P

Skrevet

tror jeg/vi er veldig kjedelige! hr aldri gjort noe sånt! :o(

Skrevet

under en foss på ett badeland.. ikke så mye spennende som er gjort med denne karn jeg er ilag med nå. men med xen derimot var det en del..

Skrevet

I bilen når vi var på camping med svigers

Hehe i gangen med døren åpen, rett ut på parkeringsplassen (var steike varmt der inne...)

alle rommene i begge leilighetene vi har bodd i

I en kjeller oppetter en stabel med dekk

 

har vel egentlig gjort det meste på de fleste steder...=p

Skrevet

Værste stedet jeg har gjort det i må ha vært i lekehuset på leke plassen*FLAU*

 

Men var bare for å teste det, å gjøre noe annet enne de vanlige tingene.

 

Men vi ble aldri ferdige då, så ble ikke noe gris.

Ikke så rart jeg ikke turde mer når leke plassen var i midten av en rekke med hus...=S

 

 

Hehe=PUff=P

Skrevet

I en undergang fra Oslo S retning mot Gunerius (husker ikke hvordan det skrives)... Ikke gjennomført samleie riktignok ;)

 

Ute i det fri på fjellet (anbefalest!!)

 

 

Skrevet

Jo, sex i bilen mens man er i vaskehall under vaskeprogrammet. Kjapt gjort....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...