Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Takk for svar ang. bilen. Tar setet i midten mandag morgen (ca. 3 min. i bilen) :-) bilen skal på verksted senere på dagen, så håper de fikser det. Hvordan går det med jer? så du skal sende billede til DK, ikke bedstevenner? :-) Har i set på bamse og kylling?? her er lillegutt vild med den. Går selv og henter filmen. Hils samboer og si a nu er der kun 16 dage til jeg sidder med andesteg, brune kartofler og risalamande :-)
nickoline og supermann Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 blir fleskesteik og ikke and........... og han fant ikke bamse og kylling. Men jeg skal kanskje til københavn før jul. så får finne den der. Han har egentlig vært uinteressert i TV, men superjul på NRK er visst fengende. Han sitter som klistret. Går framover her.......og vi gleder oss til jul! Andreas knust glassene med runde kartofler:( huff da!!!!! Si fra hva de sier om å koble ut ved døren da! Kan jo ikke være mulig å ikke kunne koble den ut! Ihvertfall ikke på en 2008. Andresa sitter også kun 3 km 3 ganger pr uke i WWen. Alt for kronglete med bakovervendt. Brian har jo ofte med seg kollegeaer i bilen........
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Bilen er en 2002 mod. Ser ut til at man kan få den fjernet på verksted. skal så raporteres til biltilsynet og du får et nyt vognkort -Men hva skjer da når det er en arbeidsbil?? er jo ikke lov og bruke den privat?? Er så mange tåpelige regler!! Vi pleier også og være en tur i København før jul, men det rekker vi ikke i år. Elsker og være i Tivoli :-)
nickoline og supermann Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Elsker københavn.............sukk! Har en veninne som også er min kollega som vil være med... ., men så har jeg natt til lørdag søndag og mandag og hun har tirsdag og onsdag.... og ingen vil bytte med oss foreløpig......... men drar gjerne alene også jeg. Visa kortet går varmt i københavn. Tenkte å prøve fisketorvet også............ Tåplige regler. Vi kranglet mye om den gamle firmabilen. Sambo var selvstendig helt til nå. De ville vi skulle skatte av den. På det tidspunktet hadde jeg også firmabil Ny Ford Focus. Men vi slapp til sist. Hvor sannsynlig er det at hvis jeg har gratis bil og han har sin møkkete arbeidsbil at vi kjører hans i helgene......... men regnskapsfører tok 4000 kr. Så det lønnte seg ikke særlig det året. Ha ha........ Deilig at han nå er blitt ansatt........... tror tom vi skal ha to uker ferie til sommeren. Blir nok ny Bulgaria tur. Der var det helt topp for Andreas... og nå er han jo over 2 år når sommeren kommer- enda bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå