Gå til innhold

En god julelåt :)


Gjest anouschka with Love

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Sjekk denne linken jenter. En kompis av meg som synger. Og han er singel ;). hehe

FLOTT låt! :-)

 

Go' jul!

Videoannonse
Annonse
Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

singel?? my god why?? pakk han inn og send han til meg i julepresang!!hehe morsom låt da ;)

 

 

Skrevet

Nå har jeg aldri vært på Sømna, men sangen var kul:)

 

Eeeeelsker å parodiere helgelendere:p

Skrevet

Kan ikke jeg få kompisen din i julegave? Hadde ikke blitt lei meg om han satt med en rød sløyfe rundt seg under juletreet i år nei:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...