Gjest anouschka with Love Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Sjekk denne linken jenter. En kompis av meg som synger. Og han er singel . hehe FLOTT låt! :-) Go' jul!
Gjest anouschka with Love Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=13969 Linken... herregud er det mulig!
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 singel?? my god why?? pakk han inn og send han til meg i julepresang!!hehe morsom låt da
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Nå har jeg aldri vært på Sømna, men sangen var kul:) Eeeeelsker å parodiere helgelendere:p
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Kan ikke jeg få kompisen din i julegave? Hadde ikke blitt lei meg om han satt med en rød sløyfe rundt seg under juletreet i år nei:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå