Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Etter masse tull og ting som har skjedd siden jeg ble gravid for ca et år siden, så har min mor funnet ut at hun skal gjøre ALT for å få meg ut av huset!! Jeg er kun 16 år, blir 17 i januar, å ble gravid, uplanlagt, men ikke det beste mannen,... Han som er problemet nemmelig. Han er ikke perfekt, han har en dum tendens til å røyke hasj, men ikke når jeg å lille piken er med han, å ja...han har en dårlig bakgrunn, emn det er ting som skjedde for leeengesiden, å ikke særlig alvorlig. Å mamma vet dette, å jeg skjønner GODT at hun er beskymret!! Anyway, så har min far sendt bekymrings meld til politiet og barnevernet når han fikk vite om graviditeten. Å derfor har jeg vært på 2 samtaler med meg. Å hinn dagen kranglet meg og typen om at han ikke dukket opp for å kjøre meg og søsteren min med ungene til julefotografering, å jeg ble ILDSINT!Man sier ikke at man kommer, når man ikke har bil engang,(han skulle låne av en nabo, emn hun kom aldri hjem fra jobb). Å da ble han sur igjen for at jeg sa masse frekke ting til han, som jeg alltid gjør når jeg er sint. Å dette fikk jo mamma å de med seg. Å hun ble vist ''redd''han (han var litt høylytt, men han har en veldig høy stemme, nei, dette var ikke så høylytt som hun skal ha det til, hun er en overdriver). Å så kom BV på hjemme besøk, å det brevet hadde jeg aldri fått(fikk det dagen etter). Å da begynte mamma med å syte og klage at hun er så redd, alle er redd han osv osv. Alle som kjenner mamma vet hvordan hun er. Må bare si at jeg slenger ikke drit om hun, sier bare fakta. Å nå i dag, finner hun på at han manipulerer meg, men for HVA??? Vi har det dårligste sex livet, han har aldri fått en kr av meg, jeg måtte tvinge han til å la meg betale, osv... Hun sier han har stjåle øredobbene hennes, som koster vist mye, men som hun definitivt har rotet bor sånn som hun gjør med ALT annet. Å da sa jeg bare hvorfor skulle han gjøre det?? Å da klikket hun!!At jeg forsvarer han å at hun spyr av meg, å da sa jeg ja jeg spyr av deg og, å gikk ut. Sa absolutt ikke mer. Å så kom hun ned seinere å sa følgene:Jeg kan ikke skjønner hvordan jeg kan ha fått et slikt missfoster som deg, du er så dum i det lille hodet ditt, å jeg lover at jeg skal gjøre ALT for å få deg ut av mitt hus! Greit tenkte jeg. Å ja, jeg flytter gjerne ut herfra, er ikke annet en skriking og alt, hun skriker enten på kattene,søsteren min, eller datteren hennes, å jeg vil helst ikke la min datter vokse opp med skriking. Så hva kan BV gjøre for å få meg vekk fra dette galehuset???!! Å kan hun i det heletatt kaste meg ut, for ingen grunn?Jeg er den beste moren for datteren min, jeg har aldri røkt, jeg drikker ikke, er sterkt i mor ruså det vet typen, å har respekt å holder det langt unna meg, jeg har sakt til han vis han vil dø ung, så får han bare gjøre det, han kommer til å angre seg tilslutt) Jeg unnskylder han ikke for at han gjør dt, jeg sier hver dag, slutt vær så snill, hver biiidige dag, men funker ikke enda... Så jeg aaaner ikek hva jeg skal...?? En utblåsning for meg, å den ble VELDIG rotete!!Og lang=S
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Hasjrøyking kan gjøre noen aggresive,psykotiske og uberegnelige.. og det bør du skåne datteren din for!! Be barnevernet om hjelp til å finne dere en annen plass å bo!! Det er derfor de er der!! ikke for å ta fra folk ungene sine før behovet er der!! Men ulovlige rusmidler og familieliv hører ikke sammen, og det vil nok kuratoren din poengtere for deg! og det er jo til det beste for barnet ditt!! Moren din høres ikke så lur ut iforholdt til hva hun sier tildeg som er hennes datter... Så du må verne om barnet ditt og deg selv!! Viktig at babyen ikke blir redd og uttrygg!! Det er et stort ansvar å ha barn, og det må jo babyens far også innse! Han må kutte ut hasjrøyking synes jeg da.. Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Ja, jeg er fulstendig klar over et.Å jeg har sakt til han at vi ikke kan ha et skikkelig forhold før han slutter, har krevd pisse prøve fra lege og alt(vis det går ann da??) Jeg vil ikke at min datter skal vokse opp med sånne mennesker, jeg er så rolig av meg selv, så blir så forferdelig å høre på... Uff...Er litt lost jeg nå...
selma07 og engel Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Høres ut som om du trenger noen du kan snakke med ansikt til ansikt, og som kan veilede deg i forhold til hvilke muligheter du har!! Oppsøk hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå