Gjest BigMama og februargutta Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 hva er lite tiltrekkende hos en mann?? selv må jeg si menn som ikke kan prate i et forhold sovner foran tvn med fjernkontrollen må ha en øl hvær dag tenker på seg selv fromfor andre noe mere jenter???
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 sku stå: menn vi damer ikke kan fordra!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 menn som sier "jeg gidder ikke stemme for det er ikke noe vits i" "sier JEG og aldri VI" smisker med sønnen min for og kontakt med meg, eller enda være sier "får du ikke lov til det av mamma? du kan få lov av meg" enig med øl vær dag. også "jeg liker ikke utlenninger de er falige" "mamma vakser klærne mine" "jeg tjener 500 000 men jeg har ikke noen penger for jeg fester bort alt sammen og eie gidder jeg ikke for det er dyrt"
haater husarbeid Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Menn som flyr på byen og drikker seg full hver helg og må reparere på søndag Menn som setter hobbyene sine før familien (tenker på WOW enkene feks)
BettyBoob Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 menn som er arrogante, tror de alltid har rett, ikke kan møte en på halvveien, er tøffe i trynet....
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 -Menn som ikke kan diskutere problemer i ett forhold -Menn som skal vri ting sånn at dama sitter med dårlig samvittighet for ting mannen er skyld i. -Menn som konstant må flørte med andre bare får å vite at de fortsatt har draget -Menn som ikke kan hjelpe til hjemme for når de ikke er på jobb har de fri! -Menn som prioriterer hobbyer i stede for famillien -Menn som må feste hver helg -Menn som ikke kan svelge stoltheten sin og innrømme at de tar FEIL -Menn som tror at forspill er bare er noe man gjør før man skal på byen Oi.... Kunne vel bare fortsatt og fortsatt... Litt PMS for tiden ja!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Men som misshandler fysisk eller psykisk Menn som tror de er best i alt Ufølsome menn Menn som kun tenker på seg selv Playere utro menn menn som ikke vasker seg Menn som ikke stiller opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå