Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 hvordan sletter jeg besøkte sider?
Tia med 2 ♀ Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Kommer ann på hvilken browser du bruker, med firfox går man på tools (helt øverst på siden ) og deretter clear private data. internett explorer tror jeg du kan gå inn på instillinger for internett i kontroll panelet . Men er ikke sikker for har ikke brukt IE på et par år.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Verktøy?Alternativer for internett? Slett midlertidige internettfiler og slett logg? Er alt borte da. eller er det andre steder det kan ligge noe?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Nei, alt er ikke borte da, men det syns ikke før du går inn i systemet. (Beklager, jeg er dårlig på å forklare) Du kan slette loggen din, men det vil allikevel ligge spor på maskina om hvilke sider du har vært innom. Det går visstnok an å slette det, men der kommer jeg til kort.
Tia med 2 ♀ Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Hvis hvem du nå vil skjule ting for ikke er en veldig kløpper på data så vil de ikke finne det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå