Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Det anbefales å drikke proteinshake 1-2 ganger gjennom dagen, hvordan lager dere den.
BettyBoob Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 jeg drakk det regelmessig for noen år siden - men da kjøpte jeg jo sånn ferdig pulver (med jordbærsmak) og blandet med skummet melk, smakte kjempegodt! helsekosten kjøpte jeg det..
mamma-til-4 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 ellers så er det godt å blande med yoghurt eller å lage en smoothie med frossene bær, melk, litt vita hjertegod + proteinpulver og vips har du ett bra mellommåltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå