Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 angrer seg for at de introduserte smokk til barna sine? Jeg angrer litt akkurat nå når jeg har vært inne for 15 gang etter hun la seg for å dytte inn smokken som har fallt ut...
BettyBoob Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 hehe, nei angrer ikke og den tiden hvor du slipper det kommer også!
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Ja, jeg må si jeg gleder meg til hun kan finne den og sette den inn selv. Men jeg angrer ikke sånn veldig da. Den er gull verdt på kvelden før hun legger seg og er litt sutrete
BettyBoob Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 ja, det har iallfall vært mer positivt enn negativt her med den smokken nå er han 21 mnd og får den kun ved soving hjemme og i bhg!
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Nei, det lureste vi gjorde var å begynne med smokk. Vi må vanligvis bare inn 5-10 ganger rett etter han har lagt seg, før han sovner. Men etter at han har sovnet merker han ikke om den faller ut, så vi trenger ikke gi han den på kvelden/natta.
mayaya Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Nope.... Sjeldent at vi har måttet det. Heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå