Gå til innhold

noen her inne gir litt merkelige råd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen til en får et raserianfall forann sønnen og lurer på om noen har opplevd detsamme, og så er det noen som gir rådet gå fra han... skjer det en gang til så gå fra han...

herregud, selvfølgelig er det ikke bra at han gjorde sånn, men mye kan ligge bak, og det er vel ikke bare å gå fra han kanskj? skal det virkelig ikke mere til før dere går fra mannen deres?

har sett lignende råd i andre tråder, hvis mannen er vanskelig på en eller annen måte, hjelper til lite hjemme, er spydig osv så er rådet fra noen gå fra mannen? hva med å snakke sammen?

hva med å løse problemer?

de fleste forhold er fulle av kjærlighet og verdt å jobbe med vil jeg tro...

mulig jeg er litt følsom ikveld... synes bare det er litt rart,.. ikke skyt meg :o) jeg er en snill jente :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig.. at noen råder en til å gå fra mannen er jo bare overdrevent og har ingenting me de å gjøre..

Skrevet

Helt enig med deg, det ropes "gå fra mannen" med en gang. Ikke rart det er mange samlivsbrudd! Dessuten kan vel noen innlegg være skrevet i frustrasjon, og det er bare en side av saken. Rart ikke jeg har beskjed om å hive ut mannen i kveld, ettersom jeg er litt lei i dag...

Skrevet

Det er nok mange surfitter som sitter uten mann, og er derfor ute etter at alle andre skal havne i samme gørra.

Skrevet

Enig med deg, lengter ... Synes endel menn her inne får gjennomgå litt vel grundig! Jeg liker nå å tro at de fleste uansett hadde besinnet seg dersom det var ens egen mann det var snakk om, og heller funnet en konstruktiv måte å løse problemene på.

Skrevet

Gnurk, det var også overdrevent..

Jeg har ikke mann ;) og jeg mener jo at man skal jobbe med problemene i forholdet før man velger å gjøre det slutt!

Skrevet

Signerer denne. Har forøvrig mistanke om at premenstruelle damer burde ha en tabbekvote som er langt større enn mange menns.

Skrevet

Jeg sa heller ikke alle. Bare de som skriker "GÅ FRA HAM" fordi han prompa i juleselskap.

Skrevet

haha.. gurk den var bra. også tror jeg det er mange surfitter som skulle ønske de turte og gå fra mannane sin også tør de ike så de råder alle andre til det i stedet ;-)

Skrevet

ikke er selvsakt med 2 Ker

Skrevet

Og hvor mange er det som har blitt alenemødre her i høst? Maaaange!

Skrevet

Så er det heller ikke rart så at mange her har problemer selv. Jeg kan ikke identifisere meg med så mange her inne, men er stort sett mer fornøyd med både livet og mannen min - og stoler mye mer på min egen intuisjon og fornuft enn på råd her inne, he he

Skrevet

HMM snakk for deg sjøl.

jeg har ikke mann, men jeg mener at de som har en ikke setter pris på det de har, og i dagens samfunn så er det "i gode og onde dager" ikke så veldig mange onde før man har fått nok. Selvfølgelig skal man ikke godta alt, og det er ikke alle menn som liker det der: nå må vi snakke sammen. Men denne kommentaren her var no litt i drøyeste laget...

Skrevet

Helt enig.

Det finnes masse man bør og kan gjøre før man velger en løsning som å gå fra hverandre.

Det finnes ofte også en årsak til at ting skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...