sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Den siste måneden er det jo virkelig en haug av damer her som har født før termin, allfall noen dager. Jeg har også lyst til å føde litt nå!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Får håpe på litt tung snø, så kan du ut og måke:-) Har hørt det får fart på ting...
nissemor79 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Hei.. Vil gjerne være med å snike i køen jeg også... Men har enda en en uke til termin og kjenner ikke en noen verdens ting=( ett par små kynnere har jeg men det er alt... Må si att jeg begynner å bli litt dritt lei nå.Får høre hele tiden att ho kommer når ho kommer. Og det kan du tro att jeg er lei av å høre eller???Vet det veldig godt,men veldig kjedelig å få det "slengt" i ansiktet flere ganger om dagen.. Blæææh... Alt er klart til ho kommer,så det er bare hovedpersonen som mangler nå;-) Men vi får vel bare smøre oss med tålmodighet:-)
Niem og Patrick Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Tror "alle" får snike i køen sånn at jeg blir utålmodig og tenker at kaaaanskje jeg også får før termin.. ingen tegn på fødsel enda hvertfall :/ Sitter her og hører på at naboen under oss har fest... "jippi"
majsenna™ Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er også klar for litt kø-sniking kjenner jeg Men kroppen vil liksom ikke lystre.. her er det bare halv-vonde kynnere og evig natte-våk. Jeg vil ha rier NÅ!!!
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 jeg har til og med vært sykemeldt fra uke 26 pga risiko for å føde for tidlig... HA! Går vel over stedet! Men i dag snør det her!!!!!! Den første snøen!!!! Synes det hadde vært "romantisk" å føde når det var snø, har håpet sånn på det... Lurer på om jeg må sette i gang med sex og husvask, er ikke nok snø til å måke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå