Gå til innhold

javel - da er samboeren min ute på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra match dot com, bruddet er bare en mnds tid gammelt, vi bor sammen enda....

.....jaja good løkk tu ju!!!!

Mannfolk :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

typisk mannfolk de klarer seg jo faen ikke et sekund alene..men dette var dårlig gjort altså!! fysj..

sender en klem..

Skrevet

Såpass!!!! Og det sa han rett ut til deg?? Fy faen for en mann. Håper han blir dumpa av denne nye fnisfnis

Skrevet

Why not ta en øye for øye tann for tann, kan han så kan du:P

La han passe barna/barnet også drar du på date, utrolig hvor oppfriskende det kan være;)

Mannfolk er og blir små drittunger noen ganger.

Skrevet

Hmmm nei han sa det ikke akkurat rett ut til meg nei...

Det var meningen å holde det skjult, men med felles bankkonto, så ser jeg jo bevegelsene på kontoen... og der var det trukket for match.com...

Og så merket jeg det på hele ham, hvordan han satte pcen litt på skrå slik at jeg ikke skulle se noe, pc & msn heeeeele tia, midt i stua, smiling og konstant tasting... (han var omtrent aldri vært på msn før)

Merker jo at det er noe da...

Så kom meldingene pøsende inn på kveldstid.....

Så sier han godnatt, legger seg i kjelleren, tar med pcen, logger seg på msn (ser jo det på min msn - hver sin pc......) og blir det til sene kvelden.... Han la seg ikke han nei.......

Og han har aldri nektet for det, og sier det som det er...

Gidder ikke å kommentere det mer enn med dette:

MANNFOLK!! :-D

og det med mynt for mynt - og gå ut å date selv...

vel, jeg orker ikke å tenke på det sålenge vi er i denne prosessen.

jeg trenger tid og ro, få dette her utav verden først....

men ja - det skal bli en "fimlende følelse" når jeg først er klar for det! :-D

Så - drink and forget...

Cola og pops funker fint.....

Skrevet

Kanksje litt barnslig, men...du må jo ikke nødvendigvis gå på date, selvom du sier at du drar på date da - om du skjønner?? Hihi...

Skrevet

hehe, neida trenger ikke det, men.... jeg vet ikke om jeg gidder å lage så mye mess med det...

Vil egentlig bare ha et rent brudd, ha et greit forhold når vi etterhvert kommer hver for oss....

det har vært ei xelvetes uke, og jeg vil ikke ha det sånn....

Han kommer uansett til å slite veldig, og kjenne det godt når jeg finner meg en ..... sier han...

Men - ikke tro at jeg syns dette er helt ok da, jeg har vært igjennom noen tøffe dager, men jeg har fått UT mye til venninner etc, så jeg er litt på "la han få styre på" akkurat nå! :-)

hvis dette er måten å deale med dette på så....

og jeg vil jo at han skal få det godt - med tiiiiiiden....men en skal jo igjennom dette først....

Skrevet

jeg vil bare gi deg skryt for at du er sterk og ikke tar igjen med samme mynt, det synes jeg er patetisk faktisk!

så all ære til deg som holder deg sterk og ærlig gjennom dette bruddet, tror nok det er det beste!

masse lykke til i tiden som kommer :)

stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...