Gå til innhold

vekt kjære mammaer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan er d et med vekta deres etter dere fødte? gått ned alt eller? Jeg gikk opp 27 kg har 6 kg igjen og det er 4,5 mnd siden jeg fødte. utålmodig etter å bli kvitt de siste kg. er mitt 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå misunnelig! Jeg gikk også opp rundt 27-28 kg i svangerskapet. Mistet 17 av dem på en liten måned, men så begynte det å stå stille. Nå er ungen snart fem måneder og jeg har jaggu gått opp en tre-fire kilo igjen.. fordi jeg koser meg for mye om kveldene når han er lagt seg.. Vanskelig å snu trenden altså, tenker bare på at jeg gidder ikke tenke på det nå før jul liksom - tar kampen på nyåret istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dt er mitt første barn og gikk opp 10kg, veier nå mindre enn før je fikk veslefrøken... 2kg under normal vekt, 47kg veier je nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 17 kg og mangler 5 nå. Er ca 5 mnd siden jeg fødte. Er ikke så veldig bekymra for det. Driver ingen bevisst slanking siden det ikke er anbefalt mens man ammer, men går turer, trener litt og spiser relativt sunt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vekt ja...sukk... jeg er drittlei de siste 4 kg som henger igjen. egentlig kan jeg ikke klage, for jeg er alt for dårlig til å ta meg sammen mht kosthold. jeg trener to dager i uka og går tur nesten hver dag, men jeg er sjokoman, så det nytter jo ikke:( full skjerpings 1.januar!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp 22 kg og har gått ned 18kg... så det er litt igjen, men jeg trener jo ikke og spiser det jeg har lyst på så da tar det jo litt lenger tid.

 

men etter jul skal jeg begynne å trene slik at jeg får sstrammet opp gele-magen ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 19 kg, og har gått ned 21...har ikke gått inn for å slanke meg, men de første 14 kg forsvant skikkelig fort, og de siste har forsvunnet litt etter litt! har enda litt slapp mage igjen, mens rumpe og lår er borte...skulle gjerne hatt bort magen og fått rumpe tilbake, men er vel ikke så mye jeg får gjort noe med!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med 1 mann gikk jeg ned 10 kg mer enn hva jeg la på meg..men me 2 mann tar d litt lengre tid.har igjen 4-5 kg til den vekten jeg var før jeg ble gravid.men håper på å gå ned 8-10 kg.. men får ta d etter jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Akk firkløver, akk firkløver.... Det er min store syndar, så pga den så er eg faktisk like tung som eg var høygravid... Men, ikkje tyngre, så slik sett e det jo positivt.. Men eg e fornøyd med at eg ikkje går opp meir. Det forsvinne når eg begynne i jobb igjen, så eg stresse ikkje med det.

Gjekk opp etter begge mine andre fødslar og, så eg visste om dette. Men denne gongen enda eg ikkje opp 10 kg enn som høygravid.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...