Gå til innhold

Jeg blir visst alene i kveld også....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min var på julebord i går og gledet meg til en koselig kveld med han i kveld. Men nå har han altså sovnet. Jeg prøvde såvidt å vekke han, spurte om han skulle sove mer. Mmmmmmmmm fikk jeg bare til svar...

Hva sier dere, skal jeg vekke han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vekk han og si dere skal ha litt kvalitetstid, he he!

Skrevet

Lag deg noe godt og kos deg her på dib du også :-)

Skikkelig kjipt når kvelden ikke blir som man hadde håpet ... men da får man gjøre det beste ut av det!

(Også kan du heller gi ham litt dårlig samvittighet for at han sovnet fra deg i morgen...)

Skrevet

Vekk han du......El.foresten kanskje du skal la være ikke sikkert det blir så mye selskap i han.......

Skrevet

La han nå få sove litt :-)

Synes det må være lov å være litt trøtt dagen derpå. Med mindre han gjør sånn hver helg, da.

Skrevet

Det er ikke så ofte han er ute nei, akkurat derfor jeg lot han sove videre. Jeg får heller se om det er en fin film jeg kan se på tv.

Skrevet

Tror nok bare du skal la han sove, er jo ikke noe hyggelig selskap i en som egentlig vil sove :)

Men du kan gjerne la han få litt dårlig samvittighet i morgen, he he :)

Skrevet

He he, ja bitte litt dårlig samvittighet kan han godt få i morgen. Jeg har ihvertfall slått helt fra meg tanken på å vekke han. Han snorker så fælt at babycallingen på naborommet reagerer til og med..

Skrevet

alene i kveld jeg og. laget pakkekalender til sambo og der har han fått bl.a. gavekort på filmkveld (late som kino hjemme) og et frikort (brukes til sove, ut på byn el.l.)

tidligere sa han at han orket hvertfall ikke å ut, så jeg begynte å tenke på hvilken film vi skulle se og prøvde å få ungene i seng.

så ringte en kompis og ut for han.. :-( kjipeteste er jo at jeg kan jo ikke bli sur heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...