Gå til innhold

Ah, så herlig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er på julebord, lille gullet har sovnet og jeg sitter og koser meg med brownie-kjeks og drikker julebrus! (Den gode fra Dahls såklart...)

 

Må bare si meg grundig fornøyd med tilværelsen på en lørdag kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du som klarer å nyte en slik kveld... :) Jeg sitter også alene, fordi kjæresten er på julebord og lillegutt sover. Drikker cola, spiser superchips og m, men allikevel kjeder jeg meg...

 

Skrevet

Spiser gjerne kjeks for alle sammen, jeg. Badevekta får ta pause i kveld :-S

Skrevet

Badevekt hva er det?? hehe skal finne frem den dingsen en gang på nyåret.

og i mellomtiden er ordet badevekt slettet fra min ordforråd:o)

Skrevet

Jeg må nok slenge meg på våken-drøm........Jeg var på julebord forrige helg, da......

Skrevet

Hehe ... din luring! Du er jo nyforelska, og da er det ikke rart du holder på å gå på veggen! Jeg har vært i lag med min kjære i 7 år, jeg ... da er ikke det akutte savnet like stort ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...