Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Gubben er på julebord, lille gullet har sovnet og jeg sitter og koser meg med brownie-kjeks og drikker julebrus! (Den gode fra Dahls såklart...) Må bare si meg grundig fornøyd med tilværelsen på en lørdag kveld!
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Kos deg masse,og spis gjerne en kjeks for meg også;o)
3 blå Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Heldig du som klarer å nyte en slik kveld... Jeg sitter også alene, fordi kjæresten er på julebord og lillegutt sover. Drikker cola, spiser superchips og m, men allikevel kjeder jeg meg...
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Spiser gjerne kjeks for alle sammen, jeg. Badevekta får ta pause i kveld :-S
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Badevekt hva er det?? hehe skal finne frem den dingsen en gang på nyåret. og i mellomtiden er ordet badevekt slettet fra min ordforråd:o)
Go`mamma`n... Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Jeg må nok slenge meg på våken-drøm........Jeg var på julebord forrige helg, da......
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Hehe ... din luring! Du er jo nyforelska, og da er det ikke rart du holder på å gå på veggen! Jeg har vært i lag med min kjære i 7 år, jeg ... da er ikke det akutte savnet like stort ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå