Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Er det virkelig mulig å kjede seg SÅ mye som jeg gjør nå, trodde virkelig ikke det var mulig. Passer ikke for meg å være helt alene:/
*mammatil3* Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Sitter her mutters alene også.Ungene er i seng og gubben på guttetur,kommer hjem i morgen.Ingenting er det på tv heller.Derfor sitter jeg inne her i kveld.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 Jaa! Det kan vi gjøre:D
3 blå Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Jeg og!! Kjeder meg noe helt syyyykt... Lørdag og helg, jippiiii ja. Kjæresten er på julebord, lillegutt sover...og her sitter jeg. Er ikke så lenge siden jeg satt alene hver dag og annenhver helg, men etter vi ble sammen har jeg blitt ganske så bortskjemt. Ikke klarer jeg å nyte kvelden alene...kanskje fordi jeg er forelska det
Elle melle deg fortelle Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 jeg kan også godt bli med å kjede meg... Samboer er på nattevakt og pønsen min sover og jeg sitter her og har ikke noe anna enn å spise godis å gjøre......
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Jeg sitter også alene(dvs ikke helt,barna ligger søtt i sengene sine). Men har ikke helt fått tid til å kjede meg ennå,har gått i ett helt til nå. Er jo veldig kjekt med dib på en sån kjeeedelig kveld:o) Vi får kjede oss sammen:o)
Dronningen! Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Nå har jeg akkurat kjedet meg med potetgull og cola - gøttære enn gøttæst!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2007 Sukk..Verste er at jeg synes såååå synd på meg selv. Egentlig litt merkelig, for er det noen som er vane med å være alene, så er det meg;) Uff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå