Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Det der er skravel, så pell deg tilbake... Her blir det bare snørr og tårer for din del...jævla amatør:-)
Dronningen! Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Du er ikke den eneste som får beskjed om å pelle seg inn på krangle.... Så her er jeg:o)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Trodde du det var bedre her inne??? At HKH hører til her betyr bare at hun er verdig krangletittelen for sine ufyselige påstander:-)
Dronningen! Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Trodde jeg var velkommen her inne som en lykkens familiepus jeg, ikke ufyselige påstander.... har jeg sagt noe som sårer deg Yppert? ps. pass på blodtrykket:o)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 jeg elsker deg tjukka, men bare for at du er ufyselig mot meg:-)
Dronningen! Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Tjukka??? haha.... Et lite bedre kallenavn vet jeg at du har til meg:o) (Jeg er 175 høy og veier ca 60, så Tjukka er vel å ta i en smule)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 så klart... her siler vi ut horebukker, trøstespisende kalkunfitter og annet ulumskheter før vi setter i gang krangelen:-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 whooosss... skrev jeg tjukka??? vet jo egentlig at du har en spenstig kropp, men må jo bare få ut mine ufinheter tilbake jeg også:-) Dessuten så bryr du deg katta i hva jeeg sskriver uansett:-)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Flott, jeg går da under "ulumskheter", "kalkunfitte" på en god dag.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Fremdeles er du bare en skravler, men du virker oppegående, så jjeg ser faktisk en fremtid for deg her inne:-)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Yppert, såg at du var etterlyst på krangle hos Barn i magen. Har du vært der og?
Mrs. Bouquet Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Vil bare si koz og klemz til dere alle. Håper dere får en fin søndag=) Så et lite dikt: Venner er som venner flest Dere er de jeg liker best Stiller opp som mest Driter seg ikke ut på fest Fioler og roser gir jeg dere si i fra så får du flere Jeg kan bake har lagt kake kom så skal alle smake Vennnlig hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå