Gå til innhold

lymfeknute på halsen/ikke barnrelatert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært mye plaga med lftveisinfeksjoner som forkjølse, sår i halsen, tett nese den duren. har kronisk tett nese.

men hvis jeg trykker hardt så kjenner jeg en lymfeknute. har vært oss legen emd den flere ganger å de sier at den e rnormal og e rikek stor å har ikke blitt større.

kan jeg ta det med ro, e rlitt redd for kreft,,, har bare en.å den e rvond når jeg tar på den....

noen som har att det sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt "kuler" som har vært forårsaket av virus og har forsvunnet. Så lenge den ikke er det i mer enn 1 måned er det ikke noen grunn til bekymring og høres ut som legen din har kontroll på den:) Men klart; om du ikke klarer å slå deg til ro med det er det ingenting i veien for å få en annens mening. Lett på gulesider.no så finner du sikkert en annen lege. Lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er helt nomalt at lymfekjertlene hovner opp ved infeksjoner. Mannen min får ømme og synlige kuler nedover hele halsen hver gang han får luftveisinfeksjoner (ganske ofte siden han har astma). vi var også veldig bekymret i begynnelsen, men vi ser de går bort når han blir frisk. Legen hans sier også at det er helt normalt. Jeg tror de er bra at du er obs. men man må gjerne stole på legen. De har sett veldig mye mer enn deg og meg og andre som er på forumet. God bedring.

Skrevet

God bedring.

Jeg har en lymfeknute som alltid er litt hoven, den blir verre når jeg er sylta og bedre ellers.

Fint du har tatt det opp med legen, men han har sikker greie på det.

God jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...