Loglady Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hva slags egenskaper har de? Skal vi prøve oss på en gjetterunde?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 akkurat som hun i filmen "how to loose a guy in 10 days", genial film!!
FrøkenKnallkul Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Sure damer tror jeg er det verste menn vet! Smil, jenter
Loglady Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Har ikke sett den, gi noen stikkord.
Dronningen! Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Kontrollerende damer er nok ganske høyt på lista.....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 mannen min kan ihverfall ikke fordra damer som er høylytte og alltid må stå i sentrum, sånne som bare skryter av seg selv og er o pptatt av penger. han har ikke noe emot store damer (jeg er stor), bare de liker seg selv. trord e fleste menn (voksne) er mere opptatt av personlighet enn utseende og store pupper.
Loglady Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2007 Slenger inn masete damer. Noen høyere?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 skikkelig sutrete, eller skikkelig high liksom, hun er utrooooolig irriterende til tider!! veldig intensiv, prøver å bestemme alt, spør om han syns hun er tykk, og ikke fornøyd m svaret osv. Lager en stor sak av alt han sier. he he, den er ganske morsom!!
Pixie Power Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Damer som klager over vekten (kropp og utseende generelt) Damer som virker desperate og kontrollerende Damer som griner og sutrer, eller slutter å snakke med ham, for å få viljen sin
OsloMor Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Damer som er veldig enig og sier "ja" og" mmm" hele tiden med stor innlevelse. Eller damer som liksom vil imponere med å være mann; ha like stor peil på guttemusikk, fotball, vil helst drikke brunt brennevin, ruller sin egen røyk og vil mer enn GJERNE være kompis, slike kjenner jeg en som grøsser stort av, he-he.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Damer som absolutt vil være i jobb.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Oslomor - ruller min egen røyk jeg (røyker bare tobakk faktisk), sambo er glad i meg uansett han=)
Mrs. Bouquet Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Ja, vil nok tro det hadde vært litt stress for han om han måtte rulle røyk for deg. Kanskje et forslag til kveldsrutine, rulle 10 røyk til neste dag etter kveldsmaten, mens du rydder opp etter ungene.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 damer som begyner vær setning med "jeg har lyst til og gifte meg får 3 barn og eget hus"
cherry coke Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Damer som sier "mmm, enig med deg" eller "det DU vil" nesten uansett (altså damer uten fri vilje) Høylytte, brautende og storkjefta damer.
Loglady Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. desember 2007 Hehe, en klassiker den der, ja. Legger til: Damer som blir kritiserende og misfornøyde så fort ringen sitter på fingeren.
FrøkenKnallkul Skrevet 8. desember 2007 #18 Skrevet 8. desember 2007 En ting til; damer som straffer mannen ved å nekte han sex.... Det må være døden for et forhold!
Loglady Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 8. desember 2007 Jepp, eller som har sex med ham bare når hun vil oppnå noe.
FrøkenKnallkul Skrevet 8. desember 2007 #20 Skrevet 8. desember 2007 Huff, ja, sånne damer er nok drømmen Godt vi er perfekte iallefall!
Loglady Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er så perfekt at det nesten er uutholdelig. Spesielt i premenstruell tilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå