Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 jeg har nettop blitt alenemamma og var på nav for å søke om overgangstønad osv. der fikk jeg beskjed at vi måtte på meklingsmøte først (måtte ha meklingsattest), er dette vanlig?
Starchild Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg måtte ikke på mekkling..men det er kanskje forde jeg og barnefar ikke bodde sammen, og har ikke delt foreldreansvar
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 jepp, akkeurat derfor du "slapp" noe jeg mener burde endres på. nr 1 burde ikke stønader kobles opp til FVK fordi det bare gjelder den eneparten. nr 2 burde også de som har vært alene fra dag 1 atumatisk få snakket med fagpersjoner om samvær (de får jo det om de bestiller time selv. men det kan være ganske konfliktskapene og dra med seg den andre foreldren til FVK når man ikke må)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Er så enig med deg mor til gunnar, er ett slit å skal få samvær til å fungere for oss som har vært alene fra dag 1 å, er ikke bare bare å få med seg bf til fvk:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå