mamma78 med spire:-)))) Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Og skal sette det i kjøleskapet til natta, må man da kjøle det ned først, eller kan man sette det nykokt og varm i kjøleskapet? Er så ny på dette ennå...Håper noen kan svare:-)
Easton Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Er vel best å la det ryke av seg først så du ikke ender opp med et isbelagt kjøleskap;-) La det stå på benken noen timer, til det er lunkent, så setter jeg det inn i kjøleskapet- Har jeg det travelt setter jeg det ut på altanen, med lokk og da går det fortere.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har aldri nedkjølt vannet.. Har bare skrudd på smokken og satt det i kjøleskap jeg... Veit ikke om det er riktig, men har fungert her i allefall:)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Du kan igrunnen velge. Jeg har gjort begge deler og det fungerer utmerket. Det blir færrest bakterier i flaska dersom du kjøler den raskt ned (som rett i kjøleskapet) spm er heller om kjøleskapet ditt liker det. Du kan få rim i kjøleskapet.
Linda-Kristin=) Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 jeg koker vannet, lar det stå en pitteliten stund på benken til det ikke er heelt kokende varmt, så heller jeg det på små flasker og settter flaskene nedi kasserollen jeg kokte i... og så setter jeg kaldvannet på og lar det stå å renne i 5 min sånn at vannet er helt avkjølt før jeg setter det inn i kjøleskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå