Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan si litt om erfaringer med høyt blodtrykk? kastet opp i det siste så gikk på legevakten... hadde der 100 over 150 noe som er høyt for meg... fikk beskjed om å ikke gjøre noe å kontakte legen på mandag... noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at de mistenker svangerskapsforgiftning. At det er derfor de vil at du skal oppsøke lege. Ta det med ro resten av helgen ihvertfall, i tilfelle det er det det er snakk om.

Skrevet

Det er vel 150/100 du mener...? Et normalt blodtrykk ligger på rundt 120/80. Sjekket de urinen din? Har du vondt i hodet?

Hva er bl.trykket ditt til vanlig?

Skrevet

har lagt på 110/70 og ja det var 150/100 jeg mente... vondt i hode har jeg jo, men det er jo vanlig???.. og så kaster jeg jo opp uten noe kontroll (kommer meg ikke på badet alltid)... Spent på hva som skjer på mandag... har liksom en stor eksamen på fredag, men orker ikke å lese så mye nå... sliten

Skrevet

Huff, ta det med ro og ikke les til noe eksamen. Du og barnet ditt er mye viktigere enn en eksamen. Såpass høyt blodtrykk kan være farlig. Spis mat med lite fett i, og hvil godt. Høyt blodtrykk og vondt i hodet kan være symptomer på svangerskapsforgiftning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...