vips-77 Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Finner ikke på noe til mammaen min.... Hjelp
Baby nr3 ombord Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Fine spesielle rammer (store med plass til flere i) med spesielle/minnesrike bilder i!! Blir iallefall ALLTID satt stor pris på i min familie:) Jeg har gitt dette i forskjellige former og str i mange annledninger til forskjellige familie medlemmer:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 gavekort på en butikk, senter, spa, frisør, fotpleie, god middag, bilder... mammaer synes jeg ikke er vanskelig å komme på gaver til. verre med sambo som har en bror på 19 og ikke ønsker seg noe... får bli penger i år og, bra han setter pris på det da hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå