Maud Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg lider av total mangel på julestemning. Med minstesnupp godt hengende fast i puppen er det vanskelig å få gjort de tradisjonelle juleforberedelsene. Kanskje det er derfor stemningen og forventningen ikke har nådd meg? I morgen skal vi til en venninne for å bake pepperkaper. Kanskje det hjelper? Vi skal bake sammen for tjuende gang tror jeg. På tordag er det Lucia-feiring i barnehagen, kanskje det hjelper? Jul blir det vel uansett. Jeg må overlate mer til Maud-mannen enn jeg er vant til og det er krevende for en kontrollfreak ;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Vi har begynt på julegavehandelen idag. Det var deilig å få begynt, og vi kom godt i gang også følte jeg. Noen julekaker har jeg klart å få i boks,- og så ringte min voksne niese en kveld og spurte: Vil du jeg skal komme og bake noe hos deg, så kan du lage klar de deigene du vil jeg skal ta?? Ja!!! Tusen takk. Jeg stilte med tre deiger her og niesen og min fjortisjente bakte og stekte og styrte. Det var deilig. Og så har jeg invitert mine foreldre på julebesøk, og så kan de få sett lillegutten vår også. Tror det blir jul hos oss i år, men nedvasking av hus blir det ikke....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Så flott at du kan bruke kontrollfreak-kreftene dine på lille snuppa istedetfor da:-) Se det positive Maud, du kan slappe av og kose deg, og mannen slipper til og kan boltre seg i julestria:-) Her tar vi det i akkurat passe tempo. Ikke noe stress for det gidder jeg ikke. Vaskingen blir akkurat som før, jeg koser meg med matlaging så det blir bare hyggelig. Gavene er nesten i boks da jeg har fikset litt nå og litt da:-) Så gjenstår det å se om det blir hvit jul eller våt jul:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå