Fabelaktiv Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg hører nemlig rykter om at kokosboller ikke skal være så værst snop.. sunnhetsmessig sett.. siden det er eggehvite og sukker "bare" og jeg gidder ikke høre sånne kvekkesvar om.,,, gulrøtter etc
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 alt :-) liker jadesangen og er helt enig med den: det som gjør deg glad kan ikke skade, det er derfor vi har laget jade. jade, for deg som liker skjokolade :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 popcorn ) skal visst være litt mindre kalorier i det!
ScaryMama Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Skikkelig mørk sjokolade, gjerne 86% prosent kakao... Liker det bedre enn melkesjokolade og så er det sunt i små mengder (ikke at jeg klarer å bare spise små mengder altså he he).
Fabelaktiv Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 Jadesangen er heeeeeelt sjef og alt i den sangen er SANT... hehe -takk for at du minte meg på den
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 snop og sammvittighet hører vel ikke sammen!!! spiser det som smaker best:)
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Spiser det jeg har lyst på med god samvittighet.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 86 % kakao sjokolade Kan ikke tenke meg at kokosboller er spesielt bra. Jeg lager det av og til i kopp faktisk-slankekokosboller- gelantin, sukkererstaning og eggehviter, smeltet 86 % kako-sjokolade på toppen
tåa™ Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Jeg unner meg all slags snop når jeg selv har lyst, og har aldri dårlig samvittighet.
jentebanden Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Jeg spiser alt, uansett, men det jeg spiser med god samvittighet er sånn nøtteblanding. Nøtter, rosiner og tørket frukt. Vet ikke om det er snop, men veldig godt!
anni69 Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Bamsemoms skal vist ikke vere så ille å spise.
Gjest Nydelige christina Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Seigmenn er det sunneste snopet..men jeg liker det ikke noe særlig:-/
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 hihi må le litt her altså! hvordan i all videste verden kan dere tro at bamsemums å seigmenn er det sunneste snopet???
Pocoyoツ Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Grunnen til at kokos-boller ikke er "så ille" er for at de veier så lite. Det er mye kalorier i f.eks 100 gr, men du må spise ganske mange for å komme opp i 100 gram. De fleste nøyer seg vel med en bolle om gangen, siden de er så mektige. Leste foresten i shape-up at M er et "snillere" snop, i moderate mengder, siden det er mest nøtter i den. Men bare så synd at moderate mengder er så lite.. hehe
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 akkurat det jeg har lyst på når jeg har lyst på det. men er ikke noe godtegris, er heller en sucker for mat
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 saltpinner og vaniljestang (innbiller meg at en is er litt sunnere enn en sjokolade hehe)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Jeg spiser lakris fordi det er salt og det liker jeg. Når det gjelder sunnhet så spørs det jo på hva dere mener med det.. Vingummi er det f.eks. lite fett i. Mørk sjokoalde er det mye antioksidanter i (og kanskje ikke så mye usunt fett som i melkesjokolade) Ting med nøtter er fulle av sunt fett, men er kaloririke
peonererfine Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Div. nøtter, mørk sjokolade, popcorn, den vingummien som det står 'med fruktjuice' på posen...Prøver å unngå lettbrus pga. aspartamen, så da tar jeg vanlig brus blanda 50/50 med farris. får brusfølesen, men ikke så søtt... Ellers er jeg egentlig en snopegris av dimensjoner...;-)
*Villekulla* Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Snacks: Goldfish & saltstenger Godis: Gelefigurer (seigmenn etc.)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #22 Skrevet 9. desember 2007 Mandler? Men spiser ingen andre enn meg og samboer det flere ganger daglig som del av vanlig kosthold?
*Rutletutt* Skrevet 9. desember 2007 #24 Skrevet 9. desember 2007 Tyggis;o) Neida...jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet når jeg spiser snop, jeg:o)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #25 Skrevet 9. desember 2007 Alt snop som inneholder vanlig sukker er IKKE sunt. Deriblant kokosboller og bamsemums. Er veldig motstander av vanlig sukker, derfor har hele min familie ekstremt lite av det i kosten (ja, jeg vet at mørk sjokolade inneholder sukker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå