Gå til innhold

Hva slags SNOP unner dere dere med best samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører nemlig rykter om at kokosboller ikke skal være så værst snop.. sunnhetsmessig sett.. siden det er eggehvite og sukker "bare"

og jeg gidder ikke høre sånne kvekkesvar om.,,, gulrøtter etc

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt :-) liker jadesangen og er helt enig med den:

det som gjør deg glad kan ikke skade, det er derfor vi har laget jade. jade, for deg som liker skjokolade :-)

Skrevet

popcorn :o) skal visst være litt mindre kalorier i det!

Skrevet

Skikkelig mørk sjokolade, gjerne 86% prosent kakao... Liker det bedre enn melkesjokolade og så er det sunt i små mengder (ikke at jeg klarer å bare spise små mengder altså he he).

Skrevet

Jadesangen er heeeeeelt sjef og alt i den sangen er SANT...

hehe -takk for at du minte meg på den

Skrevet

snop og sammvittighet hører vel ikke sammen!!!

spiser det som smaker best:)

Skrevet

Spiser det jeg har lyst på med god samvittighet.

Skrevet

86 % kakao sjokolade

Kan ikke tenke meg at kokosboller er spesielt bra. Jeg lager det av og til i kopp faktisk-slankekokosboller- gelantin, sukkererstaning og eggehviter, smeltet 86 % kako-sjokolade på toppen

Skrevet

Jeg unner meg all slags snop når jeg selv har lyst, og har aldri dårlig samvittighet.

Skrevet

Jeg spiser alt, uansett, men det jeg spiser med god samvittighet er sånn nøtteblanding. Nøtter, rosiner og tørket frukt. Vet ikke om det er snop, men veldig godt!

Skrevet

Bamsemoms skal vist ikke vere så ille å spise.

Gjest Nydelige christina
Skrevet

Seigmenn er det sunneste snopet..men jeg liker det ikke noe særlig:-/

Skrevet

hihi må le litt her altså! hvordan i all videste verden kan dere tro at bamsemums å seigmenn er det sunneste snopet???

Skrevet

Grunnen til at kokos-boller ikke er "så ille" er for at de veier så lite. Det er mye kalorier i f.eks 100 gr, men du må spise ganske mange for å komme opp i 100 gram. De fleste nøyer seg vel med en bolle om gangen, siden de er så mektige.

Leste foresten i shape-up at M er et "snillere" snop, i moderate mengder, siden det er mest nøtter i den. Men bare så synd at moderate mengder er så lite..

hehe

Skrevet

akkurat det jeg har lyst på når jeg har lyst på det. men er ikke noe godtegris, er heller en sucker for mat ;)

Skrevet

saltpinner og vaniljestang (innbiller meg at en is er litt sunnere enn en sjokolade hehe)

Skrevet

Jeg spiser lakris fordi det er salt og det liker jeg.

Når det gjelder sunnhet så spørs det jo på hva dere mener med det..

Vingummi er det f.eks. lite fett i.

Mørk sjokoalde er det mye antioksidanter i (og kanskje ikke så mye usunt fett som i melkesjokolade)

Ting med nøtter er fulle av sunt fett, men er kaloririke

Skrevet

Div. nøtter, mørk sjokolade, popcorn, den vingummien som det står 'med fruktjuice' på posen...Prøver å unngå lettbrus pga. aspartamen, så da tar jeg vanlig brus blanda 50/50 med farris. får brusfølesen, men ikke så søtt...

Ellers er jeg egentlig en snopegris av dimensjoner...;-)

Skrevet

Snacks: Goldfish & saltstenger

Godis: Gelefigurer (seigmenn etc.)

Skrevet

Mandler? Men spiser ingen andre enn meg og samboer det flere ganger daglig som del av vanlig kosthold?

Skrevet

Tyggis;o) Neida...jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet når jeg spiser snop, jeg:o)

Skrevet

Alt snop som inneholder vanlig sukker er IKKE sunt. Deriblant kokosboller og bamsemums. Er veldig motstander av vanlig sukker, derfor har hele min familie ekstremt lite av det i kosten (ja, jeg vet at mørk sjokolade inneholder sukker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...