Gå til innhold

Dette egget, da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev en tråd i morges om at jeg tror jeg hadde en festeblødning i går... Er ikke sikker, men jeg tror... Skjønner ikke hvorfor jeg skulle blø ellers, liksom... El 30. nov, ikm 13. des...

Det jeg lurer på er: hvordan kan man miste egget hvis det har festa seg? Jeg er jo redd for at jeg skal miste det og at det er selvforskyldt! For å sette det litt på spissen, kan det løsne hvis man feks drikker alkohol, røyker, snuser, hopper, drikker kaffe... Jeg har ikke akkurat tenkt til å drikke alkohol og jeg er bare passiv røyker nå som jeg er på besøk hos mutters som jeg ikke har fortalt noe til. Trappet veldig ned på snusinga, men drikker kaffe med melk/fløte i (en del fløte/melk -det er jo så sterkt ellers ;) ). Fester det seg bedre og bedre etterhvert? Er sjansen for at det løsner stor? Og hva skal til for at det løsner (andre ting en selvforskyldt)? Er det noe jeg ikke skal spise? Muggost?

Takk for at du tok deg tid til å lese, jeg lurer på så mye!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke at ytre påvirkninger har så mye å si for om egget fester seg eller ei, det må nok gå sin gang..men en kan ta noen forhåndsregler for å skåne embryoet når egget først har festet seg, og det er jo å ikke røyke, ikke drikke alkohol, unngå enkelte typer muggost, ikke drikke mer enn en viss mengde kaffe i døgnet. Personlig tror jeg det skal myyyye til for at graviditeten ender i en selvforskyldt spontanabort..Da jeg mistet fikk jeg akutt skyldfølelse og begynte å finne på grunner for at det gikk som det gikk (hadde tatt alle forhåndsregler, siden det var en planlagt graviditet, men legene sa til meg at i de aller fleste tilfeller av SA/MA har "naturen gjort feil" et eller annet sted på veien. Mye som skal klaffe de tre første mnd.. Lykke til, håper du er gravid:-)

Skrevet

dytt, håper flere har noe å si om festeblødninger og løsning :)

Skrevet

kan forsikre deg om at INGENTING av det vi gjør påvirker egget utvikling..er det festet i livmoren så er det kjempe trygd. Mister du er dette på grunn av at noe er gal og da skal det ut .., hilsen en som har mistet 4 ganger:-) du kan spise vanlig, du kan trene vanlig og slappe av..:-) nyt tiden din, det ligger godt i livmoren...

Skrevet

Det var fint å høre! Regner med at du veit hva du snakker om suden du har mistet... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...